Hoy iedereen! Mijn vriend en ik hebben enkele maanden geleden besloten om voor een kindje te gaan (joepiee!). Ondertussen is het ronde 2, dus ik heb er nog alle vertrouwen in. Ik heb ook al een zoontje van 7. Nu had ik wel een vraag, ik heb namelijk áltijd op zwangerschapstesten indrooglijnen. Ik heb ze met sensitest early dipsticks, kruidvat early, Action Early maar vooral met de gewone action-tests. Die van sensitest kan ik niet echt goed op foto krijgen, maar die van action zijn toch altijd vrij duidelijk en ook roze. Ik krijg soms al een lijntje kort na afleestijd en dat wordt dan een pak duidelijker als het helemaal droog is. Weet iemand hoe het komt dat ik dat (bijna) elke keer heb? Ik maak me geen illusies en geloof niet dat ik deze ronde zwanger ben, maar het is wel vervelend. Hieronder foto van testjes op 10 dpo 's avonds en 11 dpo 's morgens en 's middags. (Sorry voor de viezigheid) Vandaag 12 dpo en morgen of overmorgen verwacht ik m'n menstruatie.
Heb je al eens kv 2v5 geprobeerd? Want ik heb me die sensitest dipsticks extra vroeg nooit positief getest en kheb op 13 dpo pas positief getest met kv2v5 en ook op 14 dpo.
Hoi meid, zijn deze testen de action testen? Zo ja, is het dat deze testen, de action eraly en normale, veel te vaak zulke streepjes geven! Ik weet niet waarom... net als de kruidvat early dipstick testen en de Clearblue testen met + die geven ook de onnodige pennestreepjes , licht vals positieve uitslag.. Ik zal over twee dagen met de kv 2voor5 proberen.. als deze streepjes van HcG zijn dan zal de test het zeker gaan aangegeven!
Het woord zegt het al.... indroogstrepen. Dus een volgende keer gewoon de test uitvoeren, aflezen binnen afleestijd en bij negatief gewoon weggooien en niet meer naar kijken. Ik had ook op 90% vd testen een indroogstreep na aflezen en was dan toch echt niet zwanger
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben niet zwanger hoor, of dat denk ik ook niet ik ben me heel bewust dat er een duidelijk streepje moet staan binnen afleestijd. Ik vroeg me gewoon af of er dus een verklaring is waarom de ene persoon bijna standaard van die (toch wel stevige) indrooglijnen krijgt en andere personen niet... ik lees hier op het forum dat veel vrouwen ook reageren nog nooit een indrooglijn te hebben gehad met die Action-testen. Maar inderdaad, ik kan ze beter gewoon weggooien erna Bedankt allemaal en fijne feesten!
Ik heb dit ook meerdere keren gehad, maar dan was er al wel een vaag lijntje met een hintje roze te zien binnen afleestijd. Dan waren ze naar afleestijd duidelijker. De meningen verschillen over het bestaan van indroog streepjes. Vooral als ze roze zijn. De een zegt dat het komt door ophoping van de urine, de ander dat er toch al een minimaal spoortje van HCG aanwezig is, maar nog te weinig om binnen de tijd te verkleuren. Ik had ze bij kv 2v5, action early en gewoon.