Aangezien ik op zoek ben naar een leuk kerstcadeau voor mijn man, kwam deze vraag toch ineens in me op. Manlief gaat geregeld naar cabaret. Voor kerst wil ik hem dan ook kaartjes plus Qualitytime samen geven. Lekker happie eten en naar een leuke show. Zelf vind ik Jochem Myjer en Najib Amhali erg leuk, maar andere (onbekenden) vind ik vaak verschrikkelijk. Bert Vischer (blehh), Sjaak Bral (flauwww), Roué Verveer (mmm)... Manlief zegt dat ik geen humor heb... (in dat opzicht dan..) Dus vind jij van jezelf dat je humor hebt? (En misschien als extra nog een leuke tip, voor een leuke cabaretier ala Jochem en Najib.)
Ik vind wel van mezelf dat ik humor heb. En ik vind Bert Visscher en Roue Verveer ook niet zo leuk. Dus maak je geen zorgen Tip: Ronald Goedemondt!
In juni gaan vier caberetiers samen in de ziggo dome toch. Het is dat ik er geen geld voor hebt maar lijkt me super!
Haha, daar had ik ook voor gekeken. Prijzig, weinig beschikbaar ennn ik vind Jandino ver-schrik-ke-lijk! Als presentator walg ik in ieder geval van die man. Bedankt voor het meedenken.
Ronald Goedemondt idd. Bert Visscher is ook niet mijn smaak. Vond Veldhuis en Kemper ook leuk of Javier Guzman (ook leuk om naar te kijken ).
Helemaal mee eens... Echt heel erg leuk is hij Soms buikpijn van het lachen gehad bij sommige stukken van hem Ik vind bijvoorbeeld Lebbis ook echt geweldig...vooral als hij gefrustreerd en woest wordt...
Mijn man en ik delen een goed gevoel voor humor Al gaan sommige dingen mij een beetje te ver, die vind ik echt te flauw of te kleinkunst, zoals NUHR of De Vliegende Panters. Mijn favoriete NLse cabaretiers zijn op dit moment wel Daniël Arends en Ronald Goedemondt. Mijn favoriete Engelstalige stand ups/cabaretiers zijn Louis CK, Ricky Gervais, Dylan Moran, Aziz Ansari.
Ik kan echt letterlijk om geen enkele cabaretier lachen. Tegen mij word dus altijd gezegd dat ik aparte humor heb Ik kan je dus ook geen tips geven.
Ik kan hartelijk lachen om deze reactie (totaal mee eens )dus in mijn ogen heb je vette humor of ik heb het ook niet. Dat kan natuurlijk ook
Nou die vind ik juist goed. Haha heb ik dan slechte humor? Jouw tip van Ronald is inderdaad goed! Geweldige humor
Guido Weijers Javier Guzman Ronald Goedemondt Arie en Sylvester Klaas van der Eerden Deze vind ik heel leuk 😁 Ik heb ook niks met Bert Visscher hoor!
Ja ik ben ook voor Klaas van den eerden. Ik vind hem hilarisch. Ik ben wel echt van de humor, want met humor kan je ver komen en kan je vaak iemand iets meegeven zonder dat diegene zich direct aangevallen voelt. (Is in mijn werk belangrijk) Ook delen mijn man en ik dezelfde (iets te ver gaande) humor. Ik kan erg lachen om: "nouuuu dat kan je toch niet maken"-dingen.
En René van Meurs? Kijk maar eens op zijn Facebook-profiel. Ik heb toch aardig om hem kunnen lachen. Maar goed, ik moet erbij zeggen dat ik een grote range aan humor heb en om een hoop dingen/mensen kan lachen.
André Manuel vind ik ook grappig, wel wat grof, maar daar houd ik wel van en verder nog wat die genoemd zijn. Jochem Meyer vind ik niets.