Voor de verjaardag van mijn neefje heb ik mijn zus beloofd een taart te maken. Het moet een cars taart worden. Nu heb ik twee voorbeelden gevonden die ik leuk vind, maar ik kan niet kiezen en mijn zus ook niet! Duss mijn vraag: Welke taart vinden jullie leuker? Hij wordt 2 jaar.
Hoi ik maak zelf ook taarten Ik zou voor de auto gaan! denk dat de vorm enorm aanspreekt en hij is vet stoer ook nog eens Sucses met je keuze
Wow knap dat je die kan maken!! Ik zou voor de auto gaan, spreek misschien meer aan voor een 2jarige. Maar die andere taart is ook erg mooi!
Als eerst wat een leuke taarten! Ik heb een neefje van 4 jaar die ook helemaal gek is op cars en die zou de 1e kiezen denk ik....Al is de 2e natuurlijk ook wel leuk zo'n grote auto hmmmm veel heb je niet aan mij he?
Ze zijn allebei echt mooi, kan goed begrijpen dat jullie moeite hebben met het kiezen. Ik denk dat de tweede taart meer aanspreekt voor zijn leeftijd, vraag me niet waarom.
Voor hoeveel personen moet je taart zijn! Aan de hand daarvan zou ik de keuze maken, taart nummer 1 is natuurlijk voor meer personen dan taart nr 2. Persoonlijke voorkeur is nummer 1!
Ik ben zelf niet zo van de 3D-taarten (geef mij maar gewoon een ronde/vierkante), maar ik denk dat die taart het beste in de smaak zal vallen bij de jarige job. Ik vind ze alleen altijd zo moeilijk aansnijden..
vanuit praktisch oogpunt: nr 1 ze zijn beiden super, maar 1 is wat meer taart. En wat iemand al zei: Echte autootjes erbij, dus gelijk leuk speelgoedje erbij . Zo heb ik ook een thomas trein taart gemaakt hihi. Ook omdat ik niet zo goed kan boetseren (ik beken) maar dus met een speelgoed thomas treintje erbij.