Waarom altijd vooroordelen??

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyLovley, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    +1
    Als je niet tegen kritiek kunt, moet je een blog schrijven waar mensen niet op kunnen reageren.
    Ik geef toe dat het soms wel iets minder kan, maar dat heb je nu eenmaal op een openbaar forum.
    Deal with it...

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    100% eens :)

Ik vind het juist wel lekker dat mensen hier sneller eerlijk zijn ipv het maar voor zich houden. Sommigen mogen best eens de waarheid horen ;)

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

euhm idd topic 8473474929420

4. Dana

Dana Niet meer actief

Iedereen heeft het recht om te reageren, of het jou nou aanstaat of niet. Helaas, welkom op een forum.

5. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Jullie hebben ook gelijk dat iedereen het recht heeft om zijn of haar mening te geven.

En inderdaad het is een openbare forum. Alleen lees ik soms dat het wel eens heel erg persoonlijk kan worden en kwetsend voor de TS.

Hhmm het is nu wel een hele negatieve topic geworden :-S, dat was dus totaal niet mijn opzet.. En zeker niet om sommige te irriteren.

Verder vraag ik me af of er mensen zijn die ooit heel erg bevooroordeeld zijn op een onterechte manier zoals iemand al eerder aangaf, en hoe ben je daar mee omgegaan?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ;) haha

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Het is denk handiger als je degene met de vooroordelen in het betreffende topic erop aanspreekt, wanneer je weer eens een gevalletje langs ziet komen. Met een topic als dit voelt het halve forum zich aangesproken, aangezien we volgens mij allemaal wel eens íets te snel op de verzendknop hebben gedrukt...

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik denk omdat sommige mensen het moeilijk vinden om zich in te leven in anderen mensen . Dat het begrijpertje anders werkt, dat er daarom veel onbegrip ontstaat.

Het is jammer dat sommige mensen een discussie als een aanval zien. Misschien dat je het soms niet met elkaar eens bent, maar in andere gevallen wel weer op een lijn ligt.

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    +1 zo true

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik maar niet hier op t forum;) wel irl.

Hele verhaal ga k niet vertellen maar wil t best via PB doen;)

11. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Ja, bedoelde ook in Real life.
    Geen probleem je mag me altijd pb-en ;). Ben wel benieuwd :D.

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Hmmm, en wie was u voordat u BabyLovley werd? Ik bedoel, voor een junior member met maar 15 posts heb je wel een verrekt sterke mening over dit forum en hoe mensen zich hier altijd gedragen.

13. tulip

tulip Niet meer actief

wiehie:D

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat was me nog geeneens opgevallen :) Vond de beginpost idd redelijk rellerig overkomen.

15. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    West- Brabant
    Scherp ;).
    Eerlijk, ik heb nooit een ander account gehad dan deze.. Zit altijd alleen mee te lezen en post bijna nooit wat..

Dit was ook mijn eerste topic, maar achteraf misschien niet zo een goed idee hahaha. Heb me verkeerd verwoord in het begin. :(

16. Papaver

Papaver Niet meer actief

Dat kun je aan de registratiedatum ook al zien... Heb je 3 jaar de moed bij elkaar geraapt eindelijk een topic te openen, krijg je dit... :D;)

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat kun je idd aan de datum zien, maar ik bedoelde welke accountnaam ze had voordat ze zich als BabyLovley registreerde. Deze account is nog hardstikke nieuw, dat is zo, kun je ook zien aan het aantal posts.

Maar goed, als het inderdaad zo is dat TS nog nooit een account heeft gehad kan ik alleen maar applaudisseren voor het lef om niet allen te beginnen met een topic, maar ook met zo'n onderwerp. ;) Het duurde volgens bij mij wel een half jaar voordat ik mijn eerste topic opende, maar ik ben dan ook heel bleu :D

18. Papaver

Papaver Niet meer actief

Nee, maar dat is niet waar. Als je een nieuw account aanmaakt is je registratiedatum niet 2009, maar recent.
    Als je je naam tussentijds verandert blijven al je vorige posts bestaan.

Ik heb onder een vorige accountnaam ook ongeveer 3 à 4 jaar geregistreerd gestaan zonder ook maar ooit één keer gepost te hebben... Het kan dus wel!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En dan nog. Als TS maar net hier komt kijken, mag ze geen mening hebben?

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Nee. Dat is pertinent verboden... ;)

Vanaf 500 posts mag je langzaam aan een beetje mening hier en daar in gaan voeren. Vanaf 1000 mag je losgaan... :D:cool:

Deel Deze Pagina