Waarom altijd vooroordelen??

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyLovley, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik denk toch wel dat iedereen vooroordelen heeft, en wat maakt het uit? Soms merk je dat je gelijk had en soms valt het mee,nou wat is het probleem? Zolang je daar niet spastisch over doet valt het allemaal wel mee!

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Posi modus uit: gatverdamme wat een gezeur.. <posi modus aan..

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wat een gekut hier weer... Hé wacht even, wat is er met mijn posi modus aan de hand... Testing testing, one two three, in the place to be... blazen in de mic... nee nog niets... shit! Blijkt dat mijn Posi modus batterij al een paar weken leeg was. Geen wonder dat ik op velen zo negatief overkwam. Ben nu even weg, ga voor de zekerheid even mijn rookmelders testen...

4. tulip

tulip Niet meer actief

hihi

5. Sanne1985

Posi modus aan: wauw, wat ben jij heerlijk negatief zeg, ik hou ervan. En ik hou ook zo vreselijk veel van vooroordelen, want het is ZO ONTZETTEND GAAF om een mening te hebben.. <posi modus uit..: ik denk dat ik de batterijen er ook maar gewoon uit ga halen, wordt er kotsmisselijk van.. :x Ik ga maar weer eens verder met negativiteit verspreiden, peops..;)

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Alles gechecked... Het bleek dat mijn permanente glimlach van de afgelopen weken veroorzaakt werd door kortsluiting in de Duracell batterijen tussen mijn benen waardoor ik weliswaar wéken achter elkaar op de trom kon roffelen, maar mijn sociale leven op den duur eronder leed, waardoor ik soms wel eens heel veel vooroordelen heb gehad de laatste tijd... Het spijt me wel beste mensen.. :(

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hahahaha :D

8. Sanne1985

:d :d

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

...Maar gelukkig doen mijn rookmelders het nog...

10. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    :D:D

11. ik snap er niks van, sorry :D

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Lol.... tja, ik ben nou eenmaal een negatief mens... maar eerlijk is eerlijk, ik krijg soms een loopneus (zeg ik zo netjes?.... ik bedoel het nml. niet zo netjes) van sommige meningen en opvoeddramaqueens op dit forum.

Achgut, als ik sommige vrouwen hoor moet ik meteen aan van die dorpsvrouwen (ik blijf netjes) denken met van die oorijzers en 12 uur roddel voor de boeg. En iedereen die de verkeerde kleur zwarte kousen heeft krijgt er van langs. Vervang de kousen met borst/fles, huilen/niet huilen, lopen/buggy, Rapley/papje, werken/thuisblijven, duur/goedkoop, etc., etc., etc. en je hebt de zwangerschapspagina.

Seriously, het zal me roesten (ik probeer het, ik blijf een beetje netjes) of jullie tot 1 uur 's nachts je kind in slaap troosten, met blozende wangetjes de biohapjes staan te Rapley-en of rabiate bakfietshaters zijn.... ik doe het op mijn manier en op Fay's manier. Volgens mij komen wij er wel uit met zijn drietjes.

(Als ik dan toch eerlijk ben, ik heb er vaak genoeg aan gedacht om te stoppen met dit forum als ik weer eens de "ik ben perfecte mama" brigade in actie had gezien. Mijn kind luistert gewoon omdat ik zo'n geweldig mens ben. Tja, een huilbaby maak je toch echt zelf, ik zou dat heel anders aanpakken. .... Grrr.... die vrouwen gun je toch een hyper rotjong ;) (oeps.... niet gelukt, dat netjes blijven)).

13. Hihi zilvervosje wat zeg je dat heerlijk zo.. ach, het ene oor in en het andere oor uit laten gaan! Iedereen voedt op haar eigen manier op en heeft er eigen ideeën over, dat is toch prima, iedereen is tenslotte anders! Niet alleen het kind, maar ook de moeder :)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Grappig, een hele tijd terug stond er eens een artikel in de WIJ wat hierop lijkt. Kregen ze eters, ook met twee kids. En de hele tijd maar opscheppen over de viool of pianolessen van zoonlief, en de cijfers van dochterlief... weet niet meer waar het over ging, maar de gasten deden de hele tijd of hun kinderen perfect waren en keken een beetje raar, omdat de kinderen van de schrijfster geen perfecte tafelmanieren hadden.

En toen ze weg waren vertelde een van de kindjes dat een van de gast-kindjes had gezegd dat ie geld jatte uit de portemonnee van mama. "Dat is toch niet lief, mama?" Hahaha en dan weet je pas waar het om gaat. ;) Geniaal stuk vond ik het. :D

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha dit stukje zorgt ervoor dat mijn ochtend humeur als sneeuw voor de zon verdwenen is!:D:D:D

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Haha zilvervosje grappig verwoord.

Wat betreft vooroodelen.
    Persoonlijk denk ik dat iedereen dit weleens heeft,iemand vooroordelen.
    Vooral op z'n forum is zoiets makkelijk.
    Je kent die persoon niet persoonlijk en je maakt aan de hand van iemands schrijfwijze een oordeel.
    Maar ik moet wel zeggen.
    Hoewel ik hier ook weleens in een flinke discussie ben beland,dat je hier ook steun kunt vinden.
    Oke meschien niet bij iedereen of bij elk onderwerp ;)
    Maar als het om een echt groot probleem gaat (een onderwerp waar niet snel een discussie uit kan komen) zijn hier gelukkig ook veel dame's die je advies,raad of even een lief woordje schrijven.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zilvervosje: geweldig :D

18. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Wahahahaha..!! :D

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik denk zo.
    We zijn mensen.
    We vinden en moeten van alles van onszelf.
    Laten we echter rekening houden dat ook wij dieren zijn en het hebben van vooroordelen ook een functie heeft namelijk, in de wat extremere gevallen, jezelf niet in gevaarlijke situaties brengen. Zo zit een mens gewoon in elkaar. Het is ook een illusie om geen vooroordelen te willen hebben. Dat je je reactie wat kan nuanceren daar is niets mis mee. Als dat kan dan is het prettig om een ander zijn mening te leren kennen toch. Soms kunnen we daar wat van leren en soms ook niet.

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Goed verwoord zilvervosje! Ben het helemaal met je eens :)

Deel Deze Pagina