Hoi, Op mijn werk is er iemand die zich niet goed voelt, en aangezien zij wel heel veel voor mij heeft gedaan, wil ik haar een cadeautje geven waardoor ze zich wat beter zal voelen. Heeft iemand een leuk idee hiervoor? Ik heb even geen inspiratie...
Niet goed voelt fysiek ,mentaal? Fysiek. Niet misselijk. fruitmand met tijdschrift of lekkere cupcakes met wat thee soorten erbij Wel misselijk, filmpje / tijdschrift / kaart/ get well knuffelbeertje. Mentaal. Cupcakes / thee, boekenbon, massage bon.
Het is mentaal. Dacht eerst ook aan een massage bon, maar weet eigenlijk niet of ze daarvan houdt. Dacht misschien ook aan twee bioscoopbonnen, voor haar en haar 11-jarige dochter...
Ik vind de bioscoopbon voor haar en haar dochter wel een leuk idee, of een ander leuk uitje wat ze samen kunnen doen. Verder ligt het er een beetje aan wat voor persoon ze is en waar ze van houdt natuurlijk.
Een verwenpakket met chocola, lekkere sapjes, gezichtsmasker, bruistabletten voor voetenbad, scrubgel en bijpassende douchegel en bodylotion. Fijn tijdschrift erbij of een boek of feelgood film..
@ Katenhond; het budget is max. 20 euro. Het idee van het verwenpakket vind ik ook heel leuk! Bedankt allemaal!