Hoe lang duurt het totdat ze uitbetalen?ik heb vorige week tandartsdeclaratie ingediend, en op mijn menzis pagina, zie ik uitbetaald &in behandeling staan, maar er is niks op mijn rekening, hoe lang duurt dit?
Uitbetaald én in behandeling? Moet dat niet één van beide zijn? Ik heb dit jaar nog niets gedeclareerd, maar vorig jaar (ook Menzis, maar toen nog geen PMA) had ik het altijd binnen twee weken op mijn rekening staan. Kan me echter niet herinneren wat er dan bij stond op Mijn Menzis. Hmm, bedenk me nu dat je niet zoveel aan mijn antwoord hebt.
Ja ik vind het ook apart , er stond uitbetaald en bedrag , en daarnaast in behandeling heel vreemd. Anders wacht ik nog een week en dan bellen anders
We zijn nu inmiddels 2 weken verder en nog geen geld. Gister gebeld zeggen ze dat ze achterlopen met uitbetalen, nou lekker dan
Ow en ik wil ook zegg3n dat ik daarna zelfs nog 1 bij interpolis gedeclareerd heb, en die heb ik zelfs al binnen !!!
Ik heb er nooit problemen mee. Nu hoef ik zelf niets te declareren dat doet de tandarts of huisarts altijd zelf heb ik geen omkijken na
aso, dan zit er wel een heel verschil tussen pma en rechtstreeks bij menzis verzekert zijn. Ik heb vorige week een declaratie gedaan en binnen paar dagen binnen.