Waarom babykleertjes wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missyb, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wat heeft je kleding wassen met steriel te maken, dat is toch normaal! Dat doe je bij je eigen kleding toch ook! En ik ben echt geen poetsmien hoor en ik heb ook twee honden in huis en mijn dochter is ook geregeld smerig van het buitenspelen en ze zit ook op schooltje, dus ik denk dat ze niet echt steriel wordt opgevoed! Steriel is iets heel anders dat is dat je huis zo schoon is als in een ziekenhuis en je kind nooit vies mag worden, geen dieren mag aaien ed, maar de kleding van je kinderen eerst wassen vind ik meer dan normaal hoor!

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    als er een plek niet steriel is dan is het het ziekenhuis wel :D
    ik heb in mijn zwangerschapsverlof ook alles gewassen en robijn puur sensitive wasverzachter gebruikt.
    nu was ik niet meer alles van te voren, ligt er een beetje aan wat het is.
    mijn dochter krijgt er geen uitslag van

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Je snapt toch wat ik bedoel of niet? Daar heb je (hoop ik toch wel) hele steriele kamertjes!

4. Niet meer actief

Ik was mijn eigen kleding ook niet als ik het niet gekocht heb (of er moeten make up vlekken ofzo opzitten)

Ik bedoel dat je soms ook te ver kan gaan, tegenwoordig maken mensen zo goed schoon (soms TE)

al dat ph neutrale enzo lijkt me juist overdreven ik zou gewoon mijn eigen waspoeder gebruiken, pas als ik zie dat ze of hij daar niet tegen kan zou ik er pas iets aan gaan doen (speciaal waspoeder kopen ofzo) maar in eerste instantie gewoon met de normale was mee..

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik was eigen kleding wel als het nieuw is, vooral ondergoed.

En ik ben ook van mening dat babykleding gewassen moet worden. Gewoon met eigen waspoeder en geen poespas.

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Ponyville: ben het helemaal met je eens :D

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    zeker snap ik je, vandaar die smiley. en ik hoop toch dat de ok heeel steriel is

groetjes

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Maar wanneer begin je met het wassen van babykleiding enzo?

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik ben er vandaag mee begonnen :D
    Hele waslijn hangt nu vol, zonet even bij de kruidvat van die zwitsal geurbuiltjes gekocht voor in de kast.... dan blijft het ook lekker ruiken :)

Deel Deze Pagina