wie ook ziek.?

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Ik word er zo verschrikkelijk moedeloos van dat ziek zijn.
    Kindjes 40 gr koorts diaree verkouden keelpijn oorpijn. Ik zelf lig al 3 dagen met hoge koorts op bed en er lijkt geen einde aan te komen.
    In mijn zoontje zijn klas waren er vandaag maar 4 kinderen aanwezig van de 28.
    Soms vraag ik me zelf af of wij alleen deze pech hebben en er iets op school hangt! Of heerst er een griep epenemie? Blegh voel me echt heel zielig:x

2. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    ik ben snotterig, heb last van verkoudheid en hoesten...
    vriendlief heeft t ook helaas want die heeft mij besmet.
    Ben wel blij dat ik met verlof ben hoef ik iig niet te werken en kan ik lekker rustig aan doen.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Hier ook hoor. Week of 3 geleden , ikke , en de jongste. En nu sinds dinsdag me man ( maag/darm virus) en gister de oudste overgeven en warm. Wij hadden toen de griep... echt, lijkt inderdaad of het blijft hangen allemaal. .word er zo moe van pfff...:(

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Niet ziek, geen griep maar ik ben wel al een week of vier (!) heel erg verkouden, met suizende oren, verstopte neus en veeeeeeeeel hoesten. Heel irritant!

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Kids hier ook ziek. Koorts en keelpijn. Ik gelukkig nog niet en man ook niet!

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oei wat veel kinderen ziek in de klas van je zoontje! De besmetting gaat ook zo snel.. Mijn dochter is ziek. Ik hoop dat ze mij niet besmet maar ik vrees ervoor want ze ligt zo'n beetje 24/7 bij me.

7. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Hier ook al drie weken iedereen om de beurt op en af, met koorts, groen snot, buikgriep en verstopte holtes. Heel vermoeiend, maar volgens mij gaat het hier weer bergopwaarts.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier hebben man en ik echt weken gehoest zeker 5 a 6 weken.. Hoesten verkouden niet lekker.. en langzaam aan ging het beter. is echt een verschrikkelijk rot virus.. wij zijn nu gelukkig opgeknapt. begon met een beetje snotteren.. en laat nu net de jongste aan het snotteren zijn pfff ik vrees dr weer voor..

9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Yep! Hier flink verkouden en opgezette klieren. Veel hoofdpijn. Niet fijn :(

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Dochter 2 weken geleden een weekend koorts. Ik afgelopen week 2 ontstoken amandelen. Het valt nog mee dit jaar ;) *klopt af*

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    hier geen griep, maar wel koorts, verkouden, last van de ademhaling etc (we gaan gewoon door)

12. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Bah zit niet meer bij iedereen zo te lezen:(
    Iedereen heel veel beterschap en hopen dat het snel voorbij is.

13. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hier gaat ook echt iets rond! Zoontje en man vorige week beide overgeven en diarree, en sinds vandaag heeft zoontje weer koorts en weinig eetlust.

Op het kinderdagverblijf waar ik werk, hebben we van de 12 kindjes, 8 naar huis gestuurd gisteren. Allemaal diarree en overgeven. Een van de andere groepen was vorige week ook al aan de beurt, blegh!

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook. Spierpijn, ellendig, gevoel dat ik moet overgeven,...
    gezellig bweeegh!

15. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Jep hier ook hommelus. Oorpijn, keelpijn, snotterig, koorts.. Net wel met zoonlief naar de intocht hier in het dorp geweest, maar oh wat ben ik blij dat ik weer thuis ben. Meneer slaapt even dus ik lig even lekker op de bank. Op dit soort dagen baal ik echt dat manlief alle weekenden werkt 😓

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zoontje is weer verkouden. Ik ben sinds augustus al verkouden.. Iedere keer als het weer 2 dagen beter ging kreeg ik er weer een nieuw virus overheen. Erg irritant.

17. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

M'n meisjes zijn snotverkouden

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Mijn meisje heeft afgelopen nacht de hele nacht gespuugd.
    Overdag ging t goed maar net weer heel dr bed onder gespuugd. Hopelijk blijft het nu bij 1x en kan ze goed slapen vannacht!

19. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Heeft iemand toevallig ook tips om zsm van verkoudheid af te komen? Of iig een tip waardoor ik 's nachts fatsoenlijk kan slapen. Wordt hier dus echt helemaal horendol van, en die hormonen helpen nou niet bepaald mee!

20. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Zl 1'5 week geleden 5 dagen koorts 1 dag verhoging nacht in t ziekenhuis geweest daarna hoesten en snotteren.
    Zl iets beter eindelijk nu ik keelonsteking en koorts..

Deel Deze Pagina