Mijn man zou er best uit willen gaan hoor. Hij slaapt nogal diep, en ik ben sinds ik moeder ben, van ieder piepje wakker. Hij zegt ook vaak 'had mij dan wakker gemaakt', maar ja, als ik al wakker ben, ga ik niet hem wakker maken om er naartoe te gaan....
Hahaha precies. Hier wisseld het erg wie eruit gaat dat scheelt. Maarja ik werk niet en hij moet wel om 5u op hihi dus ik ontzie hem doordeweeks wel. Ik ben ondertussen van de shock bekomen en we hebben het er over gehad ..we wachten zowiezo tot volgend jaar !
Hier een kleuter van bijna 5 en een baby van bijna 1 die samen een kamer delen. Al vanaf dat de jongste een week of 6 was. Gaat prima, we hebben een kast als 'scheiding' gebruikt. Wat betreft leeftijdsverschil. Wij waren er weer klaar voor toen oudste 22 mnd was. Werd vlot zwanger, leeftijdsverschil 2jr en 9mnd. Dat ging mis (bbz). Daarna weer heel snel zwanger, leeftijdsverschil 2jr en 11 mnd. Dat ging weer mis (weer bbz, zelfde plek). Uiteindelijk paar weken na de 3e verjaardag van oudste zwanger geworden. Leeftijdsverschil is nu 3 jr en 10 mnd! Ik vond 2,5-3 jaar er tussen perfect, 4 jaar max. Aan beide grenzen zitten voor en nadelen. xxx
Wat heftig zeg dat het twee keer is fout gegaan ! Ja 4 vind ik ook echt de max. Het liefst 2 a 2, 5 jaar..maarja je weet natuurlijk nooit hoelang het duurt voordat je zwanger bent en als ik jou verhaal ook weer lees , je weet nooit of het goed blijft gaan. Als ik het zo lees hoeft ruimte gebrek niet echt een issue te zijn
Hier een huisje van 65 m3. Klein maar fijn zeg ik altijd. We wonen er met zijn vieren en twee katten en het gaat prima. Soms is het passen en meten waar ik me spullen laat maar voor alles is een plek. En dit was niet minder dan toen we er nog met zijn tweeen woonden. De kinderen gaan binnenkort bij elkaar slapen. En dan hebben wij onze slaapkamer weer voor ons zelf. Dus zo als je zegt: ruimte gebrek is niet een issue... Zolang jij niet wil, zeker niet doen. Ik vind kinderen krijgen iets waar je 100% achter moet staan en anders niet doen. Het leeftijdsverschil is hier 16 mnd. Ik zou er niet aan moeten denken dat de oudste al uit de luiers ect is en ik weer in de luiers zou moeten gaan zitten. Nu veel gebroken nachten, maar heerlijke middagslaapjes. Alles heeft zijn voordelen