Waarom begrijpen mannen niet dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door sistabigbones, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    zoo die gebruiksaanwijzing is echt te gek ik ga heb vanaf vandaag in werking zetten

Wat ik ook zo vreselijk irritant vind is dat als we bij mijn schoonmoeder zijn hij wel effe gaat afwassen en dingen opruimt en wegzet en zijn broetjes achter hun reed aan zit dat ze wat meer moeten doen en dat sta ik met open mond te kijken van wie ben jij en waar heb je mijn vriend gelaten?!

Oh ja en dat als je 33 weken zwanger bent je niet nog zeeen van tijd hebt om alles af te maken dus kun je je tempo bejaarde slak even opvoeren tot turbo muis zodat ik niet straks met de beeb thuis kom en er nog van alles moet gebeuren.

En nee niet het hele potje vissevoer in de kom gooien onder het mom van ja dan groeien ze sneller en dan worden ze lekker dik nee mannetje lief dan gaan ze dood en dan kan mama in de ochtend weer een begravenis scene boven de wc pot houden met mijn zoontje want de vis is kassieweile

en als je de ovenschaal niet kan vinden vragen of je ook lasanga kan maken in een cakeblik :confused: :confused: :confused: :confused:

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoe herkenbaar allemaal!

Mijn man laat ook rustig als ie een checkie gedraaid heeft de restje check gewoon liggen. En dat terwijl ik al een miljoen keer gevraagd heb of ie dat ff in de prullenbak wil gooien. GRRRRRR!

Oh ja, en als ik 's avonds al naar bed ga en vraag of hij dan even de glazen enzo wil opruimen en ik vervolgens 's morgens beneden kom en de helft er nog staat. Dat snap ik echt niet hoor...als je de ene helft kan opruimen, ruim je de rest toch ook op.

Net als dat ie zijn broekzakken niet leegt voordat ie zijn broek in de was doet. Tjeez, dat is is ook ZO irritant. Ik heb me afgelopen weekend voorgenomen dat ik niks meer ga wassen als t niet aan mijn eisen voldoet. Dat houdt dus in sokken niet op een prop, mouwen van overhemden afgerold en broekzakken geleegd. Oh ja en alles IN de wasmand natuurlijk.

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    oh mijn god,zou me bijna een man gaan voelen.

hier ben ik de sloddervos,,,,maarrrrr ik ruim het vanzelf wel weer op hoor

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heb ik het toch best nog wel getroffen zie ik...

-ik hoor m niet als ie hoofdpijn oid heeft, als ik zeg waarom ie het niet zegt, geeft ie aan dat ie niet wil zeuren.
    -de wasmand weet ie prima te vinden

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha over dat ziek zijn is ook grappig idd.. bij elke verkoudheid ligt de mijne al op bed heel zielig..

en dan ineens eet hij wel fruit en allerlei drankjes met vitamine en echt 5 actimels per dag..

zodra het weer over is zit hij weer aan de cola hoor haha..

o o o wat is hij dan toch zielig haha

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm volgens mij heb ik een vrouw dan hihi
    mijn man is veel netter dan ik en irriteert zich juist aan mij als ik met modderpoten het huis binnenkom stormen LOL

7. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou die van mij is ook erg goed afgericht lees ik zo :D De meeste punten zijn op hem niet van toepassing, hij gaat zelfs voor mij zittend plassen :D :D
    Alleen het was in de wasmand verhaal ken ik, hij legt het er altijd bovenop of voor, dat vind ik zo raar, kan je het er dan ook niet in doen?

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik lees veel herkenbare dingen :)
    Hier erger ik me vaak aan het feit dat hij het doekje wat op het aanrecht ligt (wat dan voor op het aanrecht gebruikt wordt) gebruikt voor het schoonmaken van de grond :rolleyes: ....ik vind dat zo vies en kan het hem niet aan het verstand brengen :(
    Ik merkte een tijdje terug op dat zijn vader dat thuis ook geregeld doet, haha hij zal het dus niet van een vreemde hebben :)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    :) :) :) !

Mijn man doet op zich aardig wat hoor, maar sommige dingen gaan er na jaren nog steeds niet in.
    Zo stapt hij gerust 30 keer over spullen heen die ik beneden op de trap heb gelegd die naar boven moeten.
    Onze schone keukendoeken liggen heel hoog in een kastje waar ik niet bij kan. Dus als ze in de was zitten, kan hij even een nieuw setje pakken, want hij is een stuk langer. Maar helaas, het komt niet bij hem op, zelfs al hangt er helemaal niets meer in de keuken om mee af te drogen. Of hij pakt opeens de doek waar de cavia altijd op zit.
    Wat dacht je van het sponsje waarmee de kattenbak of de caviakooi schoon is gemaakt, daarna weer te gebruiken voor het aanrecht?
    Hij stofzuigt ook gewoon de eettafel enzo :( . Sommige dingen doe ik gewoon liever zelf, want dat gaat 10 keer zo snel en ik hoef hem niet steeds ergens op te wijzen.
    Hij ruimt wel altijd goed de keuken op en de vaatwasser in en doet best veel in huis hoor, alleen sommige dingen lijk je hem niet te kunnen leren.

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier loopt mijn vriend altijd op mij te zeuren :oops: Ik laat vaak mijn kleren op de overloop liggen, in plaats van dat ik ze in de wasmand doe. Ik ruim het dan wel weer zelf op maar hij irriteert zich er wel aan hahaha.

11. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hmm, ik begin mij nu een btje te schamen ook...
    Mijn man doet echt alles! als de wasmand vol is doet ie een was, hangt op of in de droger, vouwt alles weer op. Ik heb nog nooit ons bed verschoont want dat doet hij minimaal 1x per week. Onze badkamer die ongeveer 5x zo groot is als gemiddeld heb ik ook nog nooit gedaan, doet hij. En daarover mag ik niet klagen, het is gewoon schoon. De kamers van de meiden die houd ik bij en de woonkamer doen we samen. Het soutterain, het gedeelte van de speelkamer hou ik bij maar hij doet de kattenbak etc. weer. Tja ik kan niet anders zeggen dat dit geweldig is. We koken zelfs om ste beurten, hij haalt de kids van school als ik werk en als ik in het weekend geen zin heb om te koken doet hij dit. Na het avondeten ruimen wie er zin heeft de vaatwasser in. Steeds leggen we om ste beurten de kids in bed. Tja... :oops:

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Tjessia: Jij bent getrouwd met een uitstervend ras. Wees er zuinig op....

13. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik voel mij nu wel beetje schuldig dat ik vanmorgen op hem zat te mopperen om de wasbak. Ik lig ziek op bed en hij kwam net warme kruik brengen en soep. En gaat nu boodschappen doen met de kleine. Wat maak ik mij dan druk om de wasbak als hij verder zo lief is. Soms zijn wij vrouwen ook erg hoor :)

14. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Leuk topic!
    Wat dacht je van de hele dag geen gesprek mee te voeren behalve als hij wil uitleggen waarom zijn laptop het niet doet..saai hahaha

15. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Zo echt he of dat hij de hele dag alleen aandacht heeft voor de playstation
    ga binnenkort toch maar een paar kabeltjes verstoppen hihih

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja mooi hier nog 1. Als ik dan vrij ben geweest en de hele dag alleen thuis ben geweest met de poezen (zeggen ook zo lekker veel behalve de oren van mn kop miauwen) en ik een normaal gesprek wil,hij zegt ik ben moe heb de hele dag op mn werk al gepraat :confused: ...

En ja bah die haren in de wasbak na het scheren...*gruwel* en dan het scheermesje na 1000x zeggen nog gewoon op het plankje leggen waar de tandenborstels liggen

En idd die was in de wasmand lijkt wel of mannen daar allergisch voor zijn ofzo jeetje wat een moeite.
    Waar ik me ook aan kan ergeren, hij heeft een stoel naast het bed staan waar hij kleding op kan leggen en dan nog de kleding op de grond leggen.....*zucht*

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    :confused: sinds wanneer loopt mijn man bij jou in huis rond? :)

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Een shirt wat jij braaf hebt gestreken een half uurtje aan doen en dan verfromfraait (hmmm.......raar woord......) terug in de kast proppen

19. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

stiekem zijn al onze mannen bij iedereen thuis volgens mij ;)

20. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Nou bij ons is het eerder andersom.
    Als het mooi weer is ga ik dus echt niet binnen dweilen! En laat al helemaal niet mijn schoonmoeder daarvoor komen :)
    Dweilen kan altijd nog wel en is niet zo belangrijk in mijn ogen. Je moet genieten van het leven en niet de hele tijd je ergeren aan rotzooi in huis.

Deel Deze Pagina