ach ja pfffffff zo zijn echt mannen en indd ze snappen er echt geen zak van! heel herkenbaar soms gewoon tot vervelends toe dat je echt alles achter ze kont op moet ruimen! het zal ook nooit veranderen ik heb zulken dingen al 200.000 en meer keer gezegt en gevraagt maar goed op gegeven moment denk je ook laat maar!
Herkenbaar! Hij is altijd zn portemonnee kwijt... of sleutels... Vaak vraagt hij het aan mij waar iets ligt, zonder dat hij zelf heeft gekeken... Ook nog iets: Hij vergeet ALTIJD alles! Laatst moest hij iets regelen voor zijn moeder, vraagt hij aan MIJ wat de geboortedatum is van ZIJN moeder! Ook als zijn (schoon) broers/zussen jarig zijn, moet ik het hem herinneren... en een kadootje voor ze verzinnen... Het verbaast me dat hij z'n eigen verjaardag nooit is vergeten... Of wat ook zo erg is: Als hem iets is vertelt over de telefoon wat ik ook moet weten, vergeet hij het te zeggen! (voor de duidelijkheid: wij zijn 24/7 bij elkaar!) En dan hoor ik later iets, en wordt ik verbaasd aangekeken.. Heeft hij het niet doorgegeven dan? Ehh, nee... zal hij wel weer vergeten zijn...
mijn man laat echt alles slingeren en als hij dan iets zoekt zegt ie: "'waar heb je mijn sleutels gelaten" ja daaaag ik heb ooit eens zijn sleutels in de koelkast gevonden. en stofzuigen doet ie wel maar dan overal netjes omheen en niet onder de banken etc. * zucht* maar verder niets te klagen
ik ben van mening dat dit soort dingen niet gezegd mag worden! Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet bij ons?
Die van mij is ook altijd vanalles kwijt, en dan heb ik het altijd gedaan! Van telefoon tot sleutels en van aanstekers tot afsprakenkaartjes. Altijd krijg ik dan te horen: waar heb je dit gelaten? waar heb je dat gelaten? Ik ben trouwens wel meestal degene die zijn spullen vind, misschien dat hij daarom altijd vraagt waar ik het gelaten heb Gisteren ook weer zo'n situatie, meneer moest naar de kapper, en toen hij de laatste keer was geweest had ik tegen hem gezegd dat hij zijn afsprakenkaartje in zijn beurs moest doen, omdat hij het altijd kwijt is. 1 keer raden, hij kon het kaartje dus niet vinden.... De hele kast op de kop gezet, hij had al alles door elkaar gegooid en wel 3 x in alle lades gekeken. Ik kijk erin, en zie het gewoon liggen.. Daarna wil hij vertrekken, is ie het weeeeeer kwijt....
Zoooooooo herkenbaar..die van mij kan ook nooooooit wat vinden...pfff en als ik eenmaal kijk pak ik het gelijk Waar ik ook altijd een hekel aan heb als ik hem wat vraag en hij geeft geen antwoord en ik dan nogmaals vraag zegt ie jaaaaaaaaaa ( beetje geirriteerd) en dan zeg ik ja geef dan gelijk antwoord! hahaha zooo irritant!
Ja, dat niet meteen antwoord krijgen ken ik ook.... En als ik dan een keer zo reageer, is het meteen van: Reageer normaal, ik vraag je op een normale manier iets! Wat ook irri is, als ik een boek zit te lezen dan ben ik meestal erg verdiept in het verhaal. En dan moet meneer de hele tijd vanalles vertellen :x Daarom lees ik het liefst als hij ligt te slapen Of als ik gtst ofzo zit te kijken, dan heeft hij ook de hele tijd commentaar op hetgeen te zien is. Vaak zet ik dan gewoon de ondertiteling aan
Pfft, wat een verhalen zeg ...dan mag ik niet mopperen. Behalve dat hij altijd vergeet spullen die op de trap liggen mee te nemen naar boven, zijn er geen andere dingen waar ik me aan erger. Hij draait nergens z'n handen voor om, helpt mij zonder mopperen als ik het vraag en is ontzettend precies in z'n werk... En nee, jullie mogen hem niet lenen
Ja die van mij kan ook nooit wat vinden, en als hij iets kwijt is geeft ie mij op de schuld.. Als hij iets zoekt, dan vraagt hij eerst weet je waar dit en dit ligt? I.p.v. dat hij eerst even zelf gaat zoeken, nee daar is hij te lui voor..