Waarom bel je niet meteen de HAP?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dan zal dat niet voor elke HAP hetzelfde zijn. Hier in Arnhem is het altijd ontzettend druk. Maar dat is dat ook wel de HAP voor Arnhem en omgeving en met een bepaalde populatie.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    He moet je dat nou zeggen nu krijg ik ook trek in gebak en dat heb ik niet..:D

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou ik heb zelf ook gister een topic geopend nadat ik naar de huisarts was geweest.. ik wou gewoon de meningen hier weten en of mensen het herkenden omdat de huisarts zelf eigenlijk niet zo goed wist wat het nou kon zijn.. dus dan vind ik het wel fijn dat ik het hier even kwijt kan maar het is niet zo dat ik pas actie onderneem nadat ik hier eerst advies heb gevraagd

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook geen gebak, had ik nou die lekkere mangovlaai maar meegenomen gister grrr maaaaaaaaaaaar zit aan de mergpijpjes met een bakkie 8)

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    In principe bel je eerst je huisarts en leg je hem de situatie uit. Pas na 17.00 uur en in het weekend bel je de HAP toch?

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou die mensen die voor iedere dwarszittende scheet al de HAP bellen, dat irriteert me pas mateloos.
    Nu vind ik ook de SPOED! berichten hier op het forum vervelend, dat is weer het andere uiterste ;)

Als je je écht zorgen maakt en denkt dat er echt iets heel ergs met je kind zou kunnen zijn dan bel je de HAP (indien het buiten werktijden is). Heb je niet het gevoel dat het een bedreigende situatie is maar wil je toch dat er even iemand naar kijkt dan bel je toch de volgende dag gewoon even de huisarts?

Maar die mensen die al bellen omdat hun kind "al" 2 dagen diarree heeft (maar wel drinkt enzovoort) of gewoon een griepje/koorts heeft die vind ik behoorlijk vervelend. Zo'n hap is een SPOED post, voor dingen die niet tot de volgende dag kunnen wachten.

En weetje wat vaak ook al een hoop topics kan doen sluiten? Als mensen eerst zelf even verder zoeken dan hun neus lang is. Dus gewoon even googlen, of hier op het forum zoeken.

7. Tink

Tink Niet meer actief

Tsja, het lijkt me ook typisch een beroep waarbij niet te voorspellen is wanneer het druk wordt ;). Je kunt het ook anders zien: ze zitten daar wel constant klaar voor je, voor ALS er wat gebeurt. Je kunt die HAP toch moeilijk kwalijk nemen dat er geen mensen bellen of langskomen met vragen he :)

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Point taken... :D.

Dit topic gaat op slot. Heb je ergens moeite mee, lees het topic dan niet. Ik denk dat niemand de illusie moet hebben om het hier altijd maar met elkaar eens te zijn of om ieders persoonlijke situatie te kennen.

Kom je een topic tegen met een onduidelijke titel, meld deze dan alsjeblieft even bij de moderators. Wij zien ook niet alles. Sowieso is het een aandachtspunt voor iedereen (staat trouwens ook in de forumregels).

Voor nu sluit ik dit gezellige topic en vraag ik iedereen zijn gebakje lekker in z'n eentje te eten :D.

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina