Hey meiden Nadat ik wist dat ik zwanger was begon ik gevoelige borsten te krijgen, veel afscheiding, af en toe misselijk.. Allemaal dingen die erbij horen... Maar nu heb ik nog steeds veel afscheiding, ik weet dat dat bij een zwangerschap hoort maar de kleur is donkergeel/lichtbruin. Dit is nu al 4 dagen zo, de ene dag wat meer dan de andere. Zo'n kleur had ik eerder altijd 1 dag voordat ik ongesteld moest worden. Hebben meerdere van jullie deze kleur afscheiding? Hoort dit zo? Liefs een ongerust vrouwtje
Ik heb het nu nog steeds af en toe meid..Maak je gene zorgen, je lichaam is gewoon af en toe nog aan het schoonmaken zolang het geen helder bloed verlies is, hoef je je geen zorgen te maken
Ik dus ook.... Kreeg het voor het eerst met 10 weken dus meteen paniek! Echo laten maken en niks aan de hand. Kan ook een gesprongen bloedvaatje zijn. Na een paar dagen was het weer over. De vk zei nog wel dat sommige vrouwen dit hun hele zwangerschap hebben!
Heb ik ook gehad, is na een week of 8/9 vanzelf overgegaan, net als het tussentijdse bloedverlies trouwens.
heb ik ook gehad, vanzelf weer overgegaan na een paar weken, nu nog steeds veel afscheiding maar nu doorzichtig of wittig van kleur.