Grey s anatomy opgenomen met kpn maar doet het niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb afgelopen maandag grey s anatomy opgenomen met interactieve tv van kpn dit wilde ik net terug kijken maar hij doet het niet..
    Dit heb ik vorig seizoen ook gehad met twee laatste afleveringen toen dacht ik dat het toeval was maar nu dus weer..

Kan dit programma eigenlijk niet opgenomen worden ? Of zit er een fout bij kpn?
    Andere programma s die ik opneem kan ik wel gewoon terug kijken..

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben ziggo en ik kan t gewoon opnemen en terugkijken

3. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    heb ik ook wel eens gehad hoor met KPN.
    heeeeeeel vervelend!
    kreeg gewoon zwart beeld of had het programma niet opgenomen
    soms best balen..

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Hier ook wel eens gehad met kpn maar als ik het dan een paar dagen later probeerde deed hij het wel gewoon en soms duurt het opstarten erg lang, maar eigenlijk nog nooit gehad dat hij het helemaal niet ging doen, maar vervelend is het wel.

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

miss even stekker eruit of knopje om halen dan start dat kastje opnieuw op. zo doen wij het als er iets niet afspeelt of opnomen staat terwijl dit wel zo is.

6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Heel herkenbaar, heb ik ook wel eens gehad. Grrrrrr, superirri!!
    Wij zijn sinds kort overgestapt naar UPChorizon en hebben nu geregeld ineens groen beeld :( Ook al zo fijn...

7. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Staat er wel dat hij een bepaald aantal minuten opgenomen heeft? Ik heb ooit gehad dat het kastje uitgesprongen was en toen had hij maar 1 min opgenomen.
    Als ik bij videotheek bumba ofzo wil kijken is er ook heel vaak zwart beeld, en na een paar keer proberen doet hij het meestal wel.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb hetbheeel vaak met opgenomen programmas gehad!

heb al.vaak overhoop velegen met kpn! bagger bedrijf is het

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Heb hier vanavond ook bij KPN een video gehuurd toen ik hem een paar uur later wilde kijken deed hij het ook niet , balen want die 2.99 word wel van de rekening afgehaald en ze geven aan dat er een storing is

10. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Als gevolg van een storing kun je problemen ervaren met de tv-ontvanger voor de dienst Interactieve TV. Mogelijk moet de box uit- en aan worden gezet om deze weer te kunnen gebruiken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2012-10-24 12:45 Eindtijd: onbekend

Deel Deze Pagina