inbakeren weer afbouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door corina83, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Help haha :D

D.ylan is nu 4 maanden en ik wil graag het inbakeren afbouwen maar ik heb geen idee hoe..

Ik baker hem niet volledig in maar alleen zn armpjes langs zn lichaam met een grote doek zodat hij zichzelf niet wakker slaat.
    Als ik zn armen niet naast zich neer legt dan is hij zo een paar uur wakker door zn armen..
    Als ik hem wel 'inbaker' dan is hij binnen 5 minuten in slaap.

Ik baker hem dus in met deze methode, alleen dan met een grote hydrofiel doek van 115cm bij 115cm
    Inbakeren bij warm weer of na inentingen.. | Baby-wens Columns

is het gewoon wennen voor hem zonder doek of is hij er nog niet 'aantoe'

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Je zou het wat losser kunnen doen. Of 1 armpje eruit kunnen proberen. Of cold turkey stoppen en even doorbijten

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wij hebben door liesbreuk en operatie ineens moeten stoppen. Was wel bang dat hij niet zou kunnen slapen. Zn armpjes bewegen nog steeds veel bij het inslapen, maar hij maakt zichzelf niet meer wakker!

4. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
    Ik gebruikte ook deze manier en ik ben vorrige week gewoon er mee gestopt ( Hij slaapt wel in slaapzakje nu) en het gaat super.
    Wat teske ook zegt hij beweeg wel met zn armpjes maar slaat zich niet meer wakker en ons ventje slaapt zelfs langer nu :)

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Mijn zoontje was er pas aan toe toen hij zes maanden was. Daarvoor vaak geprobeerd, maar het was nog te vroeg.

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Wij gebruikten de puckababy en zijn cold turkey gestopt met een maand of 3.. Ging overdag zo goed die dag dat we gelijk de nacht erbij gepakt hebben en sindsdien zijn we gestopt.

7. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn we nu nog aan het afbouwen. Overdag lukt al....nu nog de nacht.
    Wij hebben het nu slaapje voor slaapje geprobeerd. Ze ligt nu in een slaapzak overdag.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Overdag bakeren we m bijna nooit in. Maar 's nachts wel. Probeerde vannacht zonder maar hij bewoog te veel en sliep niet echt vast. Dus inbaker weer aangedaan.

Ik zit ook te denken hoe af te bouwen of tot hoelang je mag inbakeren.

Deel Deze Pagina