Ja hij blijft idd bij mij. Mocht het nog goed komen dan kan hij weer terug, zo niet dan moet hij op zoek naar woonruimte en blijft hij tot die tijd ook bij ons.
Ik vannacht om half 3 naar mijn jongste dochter. Toen ik binnen kwam in haar kamer vroeg ik: "Wat is er lieffie?" Zegt ze: "Niks."
Mijn overburen waren om 05:00 zo luid dat ik er wakker van werd... te hard praten en daarna de hele tijd fluiten wtf.. nu uiteindelijk maar oordopjes gaan halen.. pfffff
Muggen, elke nacht hetzelfde liedje. Sla er gemiddeld 6/8 dood voordat ik ga slapen. En dan slaap je het en dan zzzzzz! Ik haat die krengen echt!
Hier ook. De buurjongens van 2 huizen verder hadden een feestje. Om een uur of 4 stonden ze op straat te schreeuwen
Schandalig hier was het een feestje 3 km verderop. Daags erna kwamen er klachten bij mijn werk( supermarkt) er lagen wat vulplanningen met naamsgegevens. Daarnaast was er veel rotzooi gebroken glas. Dus mijn manager mega boos en verhaal gehaald waarom onze werkpapieren daar lagen. Ze heeft die 2 mensen er heen gestuurd om op te ruimen daar.
Als ik ergens bloedchagrijnig van word zijn het muggen. Ik heb bij xenos van die doosjes gekocht met klitteband en horgaas en die heb ik boven voor de ramen geplakt. Goedkope en effectieve oplossing!
Die hadden wij in ons andere huis ook. Nadeel is dat die klittenband steeds loslaat en daarmee je verf er ook helemaal af komt (en ik woon hier net 1,5 maand) Ik ga bij de Xenos even kijken voor de hor voor het dakraam, daar zitten haakjes bij. Kijken of dat ook werkt.
Nog niet helemaal nacht maar ik lig er wel wakker van. Vanmiddag is mijn allerliefste poes van 20 overleden. Ze is zelf gegaan een paar uur voor de dierenarts zou komen, ze was op. Dochter was zo verdrietig, m'n hart brak. En wat ga ik dit lieve beestje missen, m'n vriendinnetje vanaf dat ik 13 was...
De batterij van het rookalarm had bedacht dat het wel leuk en lraktisch was om om half 12 in de nacht leeg te zijn... en die zit in de nok 4,5m hoog. Dus net een ladder geregeld een batterij en iemand die de ladder op durft om hem te vervangen. Maar ben nu wel klaar wakker...
Omdat ik heb gewacht tot m’n vriend thuis kwam van werk voor een knuffel. Na 3 weken vakantie samen was het wel heel saai opeens weer alleen zijn in de avond met alleen de jongens.
Dochter wil ineens weer een nschtvoeding Dat word eerst een halfuur drinken en daarna minsten een halfuur rechtop houden zodat ze hopelijk niet de halve fles weer uitspuugt. Waarschijnlijk lig ik haar ademhaling daarna nog continu te controleren of ze niet gestikt is in haar overgeefsel.