Waarom ben jij vannacht wakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Paardenbloem, 27 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Ik werd om 550 wakker en uit bed gesprongen. Ik ga vandaag trainen voor de alternatieve vierdaagse. Ik ga zo'n 30km lopen
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Na 4 dagen tot 6.30/7.00 aan een stuk te slapen, heeft A nu 2 dagen achter elkaar besloten dat 4.45 wel genoeg is. Net gevoed en nu ligt ie wakker te zijn in z’n bed. Oke strikt genomen is het geen nacht meer maar toch haha.
     
  3. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.361
    2.544
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier om 04:30 uur alweer wakker, omdat het zo verschrikkelijk warm is hier boven.
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Van de warmte. Viel tussendoor wel weer in slaap.
    Nu al een half uur wakker om alle ramen en deuren tegen elkaar open te zetten. Over een aantal weken krijgen we een airco, ik kan niet wachten.
     
  5. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Mijn zoon vind het al weken ochtend om 4 uur.

    Om twee uur werd ik wakker van alle brandweer die naar het dorp scheurde ivm grote brand en daarvoor moest ik plassen en was het veel te warm :roflmao:
     
  6. Banana

    Banana Fanatiek lid

    29 jun 2014
    2.040
    613
    113
    Al sinds gisterenavond vreselijke nekpijn. Bijna hele nacht wakker gelegen omdat ik mijn hoofd niet kan draaien. Nu beneden met de jongens
     
  7. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.716
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Van de zorgen om mijn zoon,hij word al weken gepest op school en voorheen ook in de taxi maar de juf gelooft het niet...hij is afgelopen week zo vaak geduwd dat zijn benen vanaf zijn kniëen tot zijn enkels onder de schaafplekken zitten, hij kan haast niet lopen van de pijn en gisteravond werd hij gillend van de pijn wakker.Al weken wil hij niet naar school omdat hij niet gepest wil worden....Ik hoop zo dat hij na de zomervakantie in een andere klas komt...
     
  8. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Oef wat heftig.. zeker omdat de juf het ook niet geloofd :(.
     
  9. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Hier ook. Buh word een lange dag o_O
     
  10. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Pittig zeg..

    Onze jongste had koemelkallergie, was daardoor ook hele nachten in de weer. Met 6 weken zat ik er zo doorheen, ik werd door het CB naar de dokter gestuurd en van de dokter naar het CB. Schoot dus helemaal niet op. Wel ook tussendoor aantal keer met de vk contact gehad en die had ook aangegeven als het echt niet gaat bel me, probeer ik wat te regelen. Bij de 6 weken controle zag ze dus dat ik er echt doorheen zat, zij heeft toen gelijk de kinderarts in het ziekenhuis gebeld en diezelfde avond mochten we nog nutramigen halen voor hem en werden de onderzoeken opgestart. Wat een opluchting was dat.

    Sorry voor het hele verhaal, maar kan je niet vragen of de verloskundige je kan helpen?

    Heel veel sterkte, hoop voor jullie dat er snel verbetering is !
     
  11. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.716
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik ben er al vanaf net na de herfstvakantie mee bezig, mijn zoon heeft zelfs een keer voor straf binnen moeten blijven tijdens speelkwartier omdat het andere kind hem ging uitlachen.Corona kwam voor mijn zoon als geroepen,geen school,niet gepest worden..hij wilde ook helemaal niets meer met school te maken hebben of met de juf praten.Gelukkig neemt de ggz het wel serieus en gaan we met zn allen in gesprek met school.Even van school veranderen lukt ook niet zomaar in speciaal onderwijs
     
  12. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ach, wat zielig zeg en ook heftig als moeder zijnde.. fijn dat de GGZ jullie serieus neemt!

    Sterkte ermee!
     
    sannever vindt dit leuk.
  13. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.721
    1.647
    113

    Vreselijk hartverscheurend zeg.
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Jeetje wat triest! Lekker, zo’n juf die je kind niet gelooft (herkenbaar), ik zou foto’s maken van zijn benen. Heb je de directeur al op de hoogte gebracht? Per mail doen, zodat je later ook kunt bewijzen dat je dit hebt aangegeven. Komt hij niet in een andere klas, dan zou ik de externe vertrouwenspersoon inschakelen. Niet de interne, die kiest volgens een vriendin van me die in het onderwijs werkt vaak de kant van de school. Ze zegt ook dat pesten een onderwerp is waar op veel scholen een taboe op rust en ze vaak ontkennen welke problemen er zijn, omdat ze bang zijn voor een slechte naam.
    De externe vertrouwenspersoon staat in de schoolgids. Sterkte!

    Ik klink vast heel negatief, maar dat is mijn ervaring ook.

    Edit, ik lees nu dat het GGD jullie wel serieus neemt, fijn! Ik hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen en dat je kind weer naar school durft/wil gaan.
     
  15. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    @sannever , heeft de juf een reden om je zoon niet te geloven? Ze zit in het onderwijs en gaat dus zo met kinderen om? Ik zou foto's maken van de knieën en de directeur inschakelen. Sterkte!
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  16. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    :(Wat naar..
     
  17. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Oh naar is dat! Heb het pas ook gehad maar de huisarts kon me geruststellen, hopelijk is dat bij jou ook zo.
     
  18. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Heftig zeg, ik hoop dat er gauw iemand op je pad komt die jullie serieus neemt en goed kan helpen!
     
  19. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Die laat ik rustig aan staan :D
     
  20. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.123
    15.630
    113
    Vrouw
    Vreselijk.
     

Deel Deze Pagina