Omdat om 5 uur mijn dochter niet meer wilde slapen, en toen maar tussen ons ingelegd. Maar heeft ze tot half 6 liggen keten. Maar opgestaan, babytv aangezet. Ik denk geef haar eerst wat te drinken. Slurpt ze me een HELE drinkbeker leeg (a 200ml). Oke ze had dus dorst.. half uur later lag ze weer in bed. Ligt nu weer lekker een uurtje te slapen.
Omdat ik vroeg op moest staan om ons huis te luchten, zodat het de komende dagen nog enigszins uit te houden is qua temperatuur. Beetje jammer, want nu kan ik eindelijk doorslapen, omdat de buren (met hun herrie schoppende kinderen die al rond 6 uur 's ochtends het huis door beuken en 's ochtends vroeg op de piano rammen) op vakantie zijn en ik er voor die van mij niet uit hoef.
Omdat ik weer een vreselijk slechte periode met slapen heb.. Blegh. Morgenochtend weer vroeg op met de kids, man om 15.00 naar zijn werk tot 10.00 en dan slaap ik sowieso nooit. Dus misschien ben ik me alvast aan het voorbereiden op de komende nacht
Omdat Fee gepoept had en het nodig vond om haar luier uit te doen en alles overal aan af te smeren. En dat om 12 uur in de nacht. Nu slaapt ze gelukkig weer, maar ligt baby heel druk te schoppen. En zoals gewoonlijk slaapt manlief overal doorheen.
Omdat ik 11 pagina's wilde bijlezen in het topic over de vliegtuigramp en dat duurde langer dan ik dacht. Maar dat geeft niet
Ik brn wakker omdat het ramadan is. Ik zit nu een krentenbolletje op te peuzelen. cornflakes zit er al in. Nu nog genoeg drinken. Tot ongeveer 3.00 uur en dan weer lekker naar bed (om rond 6.00 uur weer gewekt te worden door mn dochtertje)
Omdat dochterlief om een of andere reden niet slaapt. Zal wel last hebben van de warmte. Zitten nu samen Engie Benji te kijken en een ijsje te eten. Wat gaan we doen Daan?!
Door een licht klappende keukendeur. (Hoog raampje staat open). Het waait heerlijk deze nacht. Heb ff wat gedronken en stiekem een bonbon naar binnen gewerkt. Nu weer terug verder slapen.