Wat is jouw droom? En ga je die waar maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Ik ben benieuwd wat jullie droom is?
    Die ene verre reis, het zwemmen met dolfijnen, het ontmoeten van je idool enz, enz.
    En ben je ook van plan die te verwezenlijken?

Ik had 2 dingen die ik heel graag wilde doen en de afgelopen jaren ook werkelijkheid zijn geworden: naar New York en zwemmen met dolfijnen.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een boek schrijven, en ja, dat wil ik ooit eens verwezenlijken.
    Ik weet alleen nog niet wanneer ;)

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    1 miljoen winnen, en hopelijk kan ik dat waarmaken. :D

Nee hoor... droom is misschien een groot woord, maar mijn wens is wel om groen licht te krijgen voor een maagverkleining aangezien ik niet goed in mijn vel zit en afvallen mij echt niet lukt.
    Daarnaast is de wens voor nog een kindje ook groot. Alleen dan wel nadat ik wat afgevallen ben.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Als ik niet zo vroeg gebonden was en inmmidels ook met kindje, had ik graag voor een periode gewerkt als verpleegkundige in een ontwikkelingsland.
    Nu is dat een ver-van-mijn-bed show.

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik wil graag een boek schrijven. En een houten hutje op de hei bewonen. Die twee dingen moeten toch wel gaan lukken.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Mijn droom is om een opvang voor gevonden/verwaarloosde/zieke/gedumpte katten te beginnen.
    Dit is al 20 jaar mijn droom, en ooit gaat dat me lukken.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn dromen zijn bedrog maar als het nog even kan zou ik toch echt eens mijn rijbewijs willen halen.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

ik zou super graag 1ste worden op podium zodat al mijn harde werken (krachttraining) word beloond... of ik dat waar kan maken... weet ik niet... mijn lichaam gaat achteruit..

En mijn wens voor een 2de is heel groot... de kans dat het uitkomt is heel klein...

Ik blijf dus gewoon lekker door dromen.

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik heb meerdere dromen.... en nee ik ga ze niet allemaal waarmaken.

Mijn droom was om te studeren voor verloskundige.... Inmiddels ben ik bijna 30.... 4 kinderen verder.... dus dat gaat het nooit meer worden. Maar heb er gelukkig wel iets moois voor terug om dit te laten schieten! :)

En met alle 4 de kinderen naar Disneyland Paris... Dit word bemoeilijk door mijn ex. Dus helaas gaat dat niet door. Pas zodra ze zelf mogen beslissen. Dus wie weet komt dat nog wel uit. Zou leuk zijn. :cool:

En ik wilde nog heel graag een 4de kindje.....en die heb ik gekregen. Het koste op alle vlakken enorm veel moeite.... maar daar heb ik dan ook iets heel moois voor terug gekregen. Ons mooie meisje. :)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn droom is om verloskundige te zijn. Dat gaat me niet meer lukken dus nu ben ik op zoek naar een manier om die droom in een ander vaatje te gieten.

Een aantal dromen is al uitgekomen
    - zwemmen met dolfijnen
    - Barbra Streisand live zien
    - kinderen krijgen
    - walvissen van dichtbij zien
    - de klaagmuur bezoeken
    - reizen

Echt dromen zijn het misschien niet.. meer wensen.

11. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Dan doe ik met je mee:)!
    Zou dat ook zo graag willen, of een katten pension.

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dromen op korte termijn binnen 2/3 jaar:

-Hoop volgend jaar mijn diploma te halen voor de opleiding waarmee ik in september ga starten. Ik ga mijn best iig doen!
    -Een 2de kindje zou ik ook graag willen. Hopelijk zit dat er in en hopelijk gaat het dit keer sneller.
    -Een huis met tuin kopen is ook wel iets wat ik heel graag zou willen(lees:liever gister als vandaag). Met wat geduld gaat dit ook gebeuren.
    -wat gewicht verliezen zou niet slecht zijn, maar wel ongelofelijk moeilijk. Moet de lijntjes weer wat strakker trekken en hopen dat mijn lichaam mee wil werken. Work in progress!

Op lange termijn 4 jaar +:

-Ik zou uiteindelijk graag obstetrie verpleegkundige willen worden of dat ook uit komt hangt van veel factoren af.
    -Als ik nog verder denk op bovenstaande droom, dan zou 2de lijns verloskundige geweldig zijn( in het zh dus)

13. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Een kind. Maar die ga ik helaas niet waar maken.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bruce Springsteen zong het al...
    Is a dream a nightmare when it doesn't come true...:(

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Een kind gaat het idd helaas niet worden.

Maar veel reizen en naar nieuw zeeland hoop ik dan wel waar te kunnen maken .
    En gezond oud worden met manlief .

16. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Mijn droom is om Quinten te zien lopen!

Of we dat waar gaan maken, de tijd zal het leren. We doen er in ieder geval alles voor :).

En als ik daarvoor in de plaats (materialistische) wensen mag benoemen, een eigen (vrijstaand) huis met een slaapkamer beneden. Een opleiding, die gaat er ook echt nog komen als er een tweede kindje is. Een tweede kindje dus ;). Verder niet zoveel te wensen, wellicht dat de andere dromen komen als deze zijn voltooid.

Rijbewijs en auto het afgelopen jaar waar gemaakt, daar ben ik al erg gelukkig mee.

17. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een opleiding tot muziekcoordinator gaan volgen en er daarna ook echt iets mee gaan doen.

als de kinderen groter zijn , verre reizen maken. Er zijn zoveel mooie plekjes die ik nog nooit heb gezien.

ik zou graag een keer een helicopter willen leren besturen, maar dat is niet echt realistisch vrees ik.

oh en ik wil ooit een strakke buik krijgen! Ik ben absoluut niet dik en ik hoef ook niet af te vallen maar mijn buikje is echt te flodderig.

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Als kind droomde ik van:
    Een geweldige bruiloft: check
    mama worden: check
    zwemmen met dolfijnen: check
    dwarsfluit spelen: check
    paardrijden op het strand: nog niet gelukt, ben allergisch voor paarden :(

Nu ik volwasen ben:
    Gelukkig zijn met de primaire dingen in het leven zoals gezin familie vrienden en werk: check
    Piano kunnen spelen: heb de eerste stap gezet en jawel de.eerste les gaat in aug plaats vinden :D
    een groot gezin; hopelijk is ons dat gegund, zoniet ben ik blij dat ik moeder ben van een fantastische dame
    een grote hond; geen idee of ik ml ooit zover krijg

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Oja hier ook graag ooit zwemmen met Dolfijnen .

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Weer terug naar school en zou graag in een huis voor tienermoeders willen werken. Misschien dat ik me daar toch eens meer in ga verdiepen.

Een 4e kindje maar dat gaat niet gebeuren en nu onze jongste al 5 is verdwijnt het langzaam op de achtergrond en maakt het plaats voor de wens om tante te worden en die komt zeker uit binnen een aantal jaar.

Verder zou ik graag iemand willen helpen hun wens voor een kindje in vervulling te laten gaan maar weet niet zo goed hoe of wat. Doordat ons gezin compleet is zou ik dat een ander ook graag willen geven. Maar ik weet niet of dat ooit zal gebeuren. Wie weet als het op mijn pad komt.

En als ik diep van binnen kijk zou ik graag aanmelden als pleeggezin. Helaas hebben we nu geen kamer over maar als we ooit de stap nemen groter te gaan wonen is dat denk ik het eerste wat ik zou doen.

Deel Deze Pagina