Beste allen, Herkennen jullie dit. Wij zijn vanaf juni 2007 gestopt met de pil. Vanaf die tijd heb ik een wisselende cyclus gehad, namelijk 32, 31, 34, 45, 35 en 30 dagen. Ik ben begonnen met ovulatietesten van predictor. De eerste keer had ik maar 1 dag een vette streep, de dagen ervoor en daarna helemaal geen streep. De tweede maal was precies zo, 1 maal vette streep, maar daarvoor en erna helemaal geen streep. Beide malen werd ik 12 dagen na de streep ongesteld. Deze maand heb ik al 3 dagen een vette streep, alle dagen is de streep even duidelijk. Omdat ik sensitest had lten bezorgen, maar niet zeker wist of de test het goed aangaf, heb ik ook die van predictor gebruikt. Beiden geven al 3 dagen dezelfde vette streep. Hoe kan dit nou, de andere keren had ik maar 1 dag een streep en nu al drie dagen! Ik kan er geen touw meer aan vast knopen. Houd ik 12 dagen na de streep aan, dan zou dit weer betekenen dat ik een cyclus van 24 dagen zou hebben. Pff, ik vind het erg lastig. Herkent iemand dit verhaal en kan het zo zijn dat de streep langere dagen vet blijft?
Ik gebruik ook ovulatietesten en had bij de vorige "serie" 2 dagen achter elkaar een dikke streep, terwijl bij de andere keren ik echt maar een dag een tweede goede streep had.