Heb iets stoms gedaan :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Enise, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Afgelopen vrijdag moest ik bloed laten prikken. Mijn man heeft mij netjes van werk opgehaald en gingen we naar het ziekenhuis. Onderweg kwam ik erachter dat ik mijn formulier ben vergeten echt heel stom. We zijn alsnog naar het ziekenhuis gegaan omdat we er al bijna waren, helaas mocht het niet zonder formulier, logisch ook.

We gaan vandaag opnieuw, MET de formulieren. Alleen nu voel ik dat ik last heb van ongi pijn, dus vermoed dat ik weer ongi ga worden. Nu ben ik alleen bang dat ik veels te laat ben met bloedprikken. Ze gaan naar mijn progesteron gehalte kijken.

Pff, ik voel me echt verrot, wat moet ik straks tegen de gyn zeggen :( Mijn man vond het ook niet leuk, maar ik was het echt vergeten kan het helaas niet meer terugdraaien.

2. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Ik moest het 1 week na mijn ovulatie laten prikken, weet niet hoeveel dagen je nu hebt gedaan? Maar vind het wel raar dat het ziekenhusi zo moeilijk deed. Ze hadden ook even je gynaecoloog kunnen bellen.
    Waarm ben je niet even naar de gyn bali gelopen voor een nieuw formulier?

Succes meid..

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hey, daar zeg je wat. Ik heb daar helemaal niet aan gedacht :(

Eerst zei mijn gyn dat ik op 14-1 bloed moest laten prikken (op basis van mijn langste cyclus). Toen zei ik tegen haar kan het niet eerder want ik heb vaker een wat kortere cyclus. Toen zei ze dat het dus vrijdag kon.. Misschien dat het dus niet heel erg is, tenminste dat hoop ik.

Ik zit nu 3 of 5 dagen voor mijn NOD, maar omdat ik nu al wat ongi pijn voel, denk ik dat ik donderdag ongi ga worden. Ben dan echt te laat he?

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    In principe willen ze je voor progesteron op 7 dpo zien...
    Het ligt een beetje aan je resultaat, maar mss kunnen ze er toch wat mee.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, we horen het wel. Anders moet ik een maandje ovulatietesten gebruiken om echt te achterhalen op welke dag ik mijn ei heb gehad. Zo kunnen we het nooit zeker weten en zal het weer gokken zijn.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    precies...
    veel sterkte ermee Enise! En iedereen kan wel eens wat vergeten..

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Overleg anders nu nog even. Zij kunnen je de beste oplossing geven.

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga vanmiddag gewoon nog een keer, als het niet goed is, dan hoor ik dat wel over 2 weken. Want de 25ste heb ik een vervolg gesprek met de gyn. Dan hoor ik wel of het voldoende was of niet.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ben zelfs geprikt op 12 dpo, was dik in orde.
    Kreeg toen zelfs al bruinverlies die dag.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey enise bij mij was het zo dat het zegmaar 2x fout is gegaan met bloedprikken. Want heb 2x voor progestron bloedgeprik en ben de zelfde avond ongi geworden. Dus daarom moest ik toen van de gyn elke maandag bloedprikken. Vandaag laatste keer geprik. En had ook een afspraak met de gyn. Ik heb waarschijnlijk geen eisprong. Als ik ongi word moet ik bellen zodat we een vervolgplan kunnen maken. Veel succes meid

11. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Oh stommie, vervelend zeg :rolleyes: !

Ik was ook gewoon even naar de assistente gelopen, het is echt een fluitje van een cent om een nieuw formulier te maken.
    Is het nog gelukt vanmiddag?

Ik moest mijn Progesteron op dag 21 laten prikken.

Succes! :D

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Gerlinde, tis gelukt vandaag. Over 2 weken heb ik afspraak met gyn, dan hoor ik wel wat de uitslag is.

Pffffffffff, vandaag uitslag gehad van zaadonderzoek... dachten we even langs te gaan bij de huisarts, kregen we gewoon vet slecht nieuws te horen.. waarschijnlijk is het ook echt heel slecht.. volgende week gaan we nog een potje inleveren om te vergelijken.. ik zat echt te janken daar toen ik het hoorde. Vond het ook super vervelend voor mijn man..

13. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Jeetje Enise, wat een rot nieuws voor jullie, ik kan me voorstellen dat dat een schok was.
    Wel fijn dat je man een nieuwe aanvraag heeft meegekregen voor zaadonderzoek, het zaad kan namelijk per keer zeer sterk wisselen.
    Misschien is het de 2e keer wel goed!

Veel sterkte!

Deel Deze Pagina