He meiden, Even uit nieuwsgierigheid want zorgen maak ik mij niet. Vanaf de 20 weken echo ligt ons meisje al voor op groei, Gister met 32.6 ook een groeiecho gehad. Hoofdje konden ze niet meer goed meten omdat ze al in de bekken ligt. Buikje geeft aan 35.2 weken. Beentjes lopen gelijk met de duur van de zwangerschap. Niet zorgelijk want papa en mama hebben ook maar korte pootjes haha. Ik ben alleen wel benieuwd of kindjes die voor liggen met groei ook eerder geboren worden. De vorige 2 waren kleine kindjes en allebei iets te vroeg. Iemand die dit ook heeft?
Die van ons liep zeker 2 weken voor op groei, is met 39 weken en 4 dagen geboren... Was bij de geboorte 8 pond.
Grote kindjes 😊 ik bereid me daar maar op voor. De andere 2 waren 49 en 47 cm en net 6 pond. Dit meiske heeft het gewoon erg goed denk ik haha. Ben wel heel benieuwd of ik dit keer wel de 40 weken ga halen.
Ruim 8 pond als ze geboren word bij 39 weken. Maar dat is pure gok. Bij de vorige echo zou ze 900 gram moeten wegen en woog ze al 1.3 kg. Gister geen gewicht te horen gekregen
Zelf geen ervaring maar een vriendinnetje van mij haar zoontje liep vanaf week 19 zo'n 4 weken voor qua groei en toen ze 39 weken was, was dat opgelopen tot 6,5 week + dat het sowieso al een grote baby was. Ze is uiteindelijk met 42 weken ingeleid omdat hij niet wilde komen en woog 5175 gram. (hoe ze het gedaan heeft, geeeeen idee ) Maar in haar geval kwam hij zeker niet eerder omdat ie groter was
Bij mij waren ze allemaal groot (4355 g, 4520 g, 4260 g). Zijn allemaal blijven zitten tot 41+ wkn. De grootte van het kind zegt weinig over wanneer ze geboren worden. Als je al 2 keer iets te vroeg bevallen bent, dan zou ik daar bij een 3e keer ook vanuit gaan. Ongeacht hoe groot je kindje geschat wordt. (overigens: schattingen kunnen er fors naast zitten, houd dat ook voor ogen. Mijn middelste zou niet meer dan 7 pond zijn... het werden er 9 )
En het klopt ook niet altijd hoor, die metingen.. Ik had ook n echo waarbij er gezegd werd dat het kindje al best groot was en toen moest ik nog 4 weken. Maar uiteindelijk was mijn dochter juist helemaal niet groot of zwaar..
Hier lag meneer 2 welen voor pp groei Met 41+3 bevallen van een baby van 4570 gram O ja bij 39 wk schatte ze hem 6 pond hij lag niet ingedaald dus konden alles "goed" meten hihi...