Zouden jullie eens naar mijn FF kaartje willen kijken? FF geeft mijn ei niet aan (gevoeld op dag 16) dus ik heb nu zelf door middel van een blauw kruis mijn ei aan gegeven en de temperatuur van 36.4 maar weet niet of de lijn op de temp klopt!?!? Nu kreeg ik een dag na mij ei ineens een hele hoge piek in mijn temp.... en mijn temp is nu bijna even hoog als voor mijn eisprong, ik snap er echt helemaal niks meer van!!!!! Zouden jullie alstjeblieft jullie mening geven op mijn kaartje?! O nu kijk ik net op mijn kaartje en ik heb blijkbaar een chart overlay toegevoegd, weet iemand wat dit betekend/ inhoud? Alvast bedankt! liefs J.
Sorry, wil je best helpen, maar weet er nog niet zoveel van. DIt is de 2e keer dat ik temp. de 1e keer was gelijk raak Geeft ff helemaal niks aan zelf? Kan het niet zo zijn dat ff dat pas morgen of overmorgen doet? liefs
ik denk dat je nog geen eisprong gehad heb als ik op je kaartje kijk maar ik denk wel dat je vandaag het beste kan klussen aangezien je temp aan het dalen is zou ik denken je ei in aantocht is
als je ei al geweest is hoort je temp hoog te blijven (zie mijn kaartje ) maar bij jou zakt die, of hij is op dag 11 al geweest wat zou kunnen maar moeilijk is in te schatten van wegen de ontbrekende temps, of je ei moet nog komen maar op dag 16 heb je hem niet gehad want je temp daalt daarna weer en na je ei hoort die echt wel te stijgen.
hoi allemaal hier! willen jullie ook eens naar mijn kaartje kijken? heb deze periode een wegtrekkende cyste, maar de gyn zei dat ik ook best een gewone eisprong zou kunnen hebben. Dit is mijn eerste keer tempen zonder clomid.....en het lijkt er op dat ik op dag 10 of 11 een eisprong heb gehad (met clomid was dit altijd op dag 19). heb toen ook slijmverlies gehad en pijn op één plek in mijn onderbuik. Ik heb nu sinds 1 1/2 dag buik en rugpijn alsof ik ongie ga worden. Ik had op dag 14 en 16 iets rozeverlies. misschien kunnen jullie er iets zinnigs over zeggen 2b9cd4 Ovulation Charts liefs Nenna
Ik heb zondag 14 maart (CD16) mijn ei gehad, Deze heb ik gevoeld omdat ik altijd op de kop sta van de pijn!!! (moet me echt aan iets vasthouden of gaan zitten) en ik heb ovu testen gebruikt vanaf CD 11 tot en met CD 16 en op CD 15 was die echt super de super positief, zoiets had ik nog nooit gezien!!!! en zondag werdt de test alweer wat lichter. Ik snap ook niet dat mijn temp zo laag blijft?!?!?! En dit is ook pas de eerste keer dat ik temp dus kan ook niet met een ander kaartje van mij vergelijken. Maar ondanks dat mijn temp laag blijft en mijn FF niet mijn ei aangeeft heb ik hem echt gehad! Maar ja de vraag blijft hoe kan ie nou zo schommelen?! vanmorgen helaas vergeten te tempen, want was me thermometer kwijt.... ben heel benieuwd wat me temp morgen is want snap er de ballen meer van haha