Dat is nog niks wat jullie hebben. Ik heb al vanaf 1 dec tot nu al afscheiding (bruine afscheiding) en soms 2 dagen of 3 dagen niks. En ik heb ook een 1 keer lichtelijk bloedverlies gehad. Ik weet ook niet of het me menstruatie is geweest. Ik ben maar naar de huisarts geweest. Daar moest ik een uitstrijkje laten maken. Want ik weet nu ook niet wanneer ik nu vruchtbaar ben. ik ben vanaf 1 juni van de pil. en bij melvin was ik binnen een maand zwanger. terwijl ik 11 jaar aan de pil was.
Hallo... dat bruinverlies van mij was echt niks hoor, ging gisteravond naar de wc en was er niks meer te zien... Dus wat het dan wel geweest is.... het is mij een raadsel. Of was het bij jullie ook zo weer weg.. kheb wel de hele tijd zo'n ongi gevoel, dus denk wel dat ik ongi ga worden. liefs jollie
ja denk je... ik heb ns gelezen dat een innestelingsbloedje rood bloed moet zijn en dus niet bruin... Maar voel me ook zo raar sinds een weekje, en nu echt zo'n verzwaard gevoel van onderen... En dan moet ik ook nog een week wachten voordat ik duidelijkheid heb... en ik ben al zo'n ongeduldig typje... hoe ga ik dat voor elkaar krijgen liefs jollie
Zit nu op de 32 dag, morgen is dag 33 ( mijn langste cyclus vd 5 ). Tot een half uurtje terug nog niets te bekennen maar net heeeeeeel klein beetje bruin in mijn broekje Denk dus dat mijn er ook aan komen... Op naar ronde 6!
Nee hoor dat hoeft niet ik ken mensen waarbij het bruin was dus het kan alle kanten op hoor... Ik heb nog 6 dagen tot NOD..
Heey grappig, gaan we een beetje samen op. Ik nog 7 daagjes... vind het spannend hoor. En jij, heb je het gevoel... YES?
Ach Jollie ik heb dat YES gevoel al maanden en iedere maand is het weer een teleurstelling Maar je blijft hopen natuurlijk he Ik voel wel van alles in mijn buik maar dat kan net zo goed ongi zijn, alhoewel ik moet zeggen om deze tijd zou ik allang bruinverlies moeten hebben maar heb nog niks gezien ik hoop dat het wegblijft ...
Ahaa goede hoop voor jou... nou ben nu as donderdag 4 weken van de pil af en ik wist niet dat je lichaam zo raar kan doen. Eigenlijk 2 weken na die donderdag heb ik nergens last van gehad, ja van giga hoofdpijn... daarna kreeg opeens heel veel afscheiding.. daar stond ik wel van te kijken... maar eigenlijk verder geen aandacht aan besteed.. tot vorige week dinsdag. Tegen het einde van de middag had ik gewoon lekker veel last van steken in me lies.. nou dat zou me eisprong wel eens geweest kunnen zijn.. hier heb ik nog mee rond gelopen tot vrijdag. Verder wel wat last maar geen steken. Totdat het me gisterochtend opviel dat ik wat misselijk was.. ja tuurlijk zou wel bij ontpillen horen (denk ik nu nog steeds trouwens) en dan gisteravond echt een klein beetje last van bruinigheid... En nu.. nu vind ik het allemaal maar spannend... maar heb zo'n gevoel dat het toch een aankomende ongi is. Zo was ff me verhaal in vogelvlucht hihi... Ik ga voor jou duimen hoor... spannend duim duim duim Liefs jollie
Hey Jollie en Muisje1981, We gaan tegelijk op. Ik wil ook volgende week wachten met testen als het lukt en nodig is. Ik kan vanaf 31ste testen. Heb vandaag ook iets bruinverlies gehad bij het afvegen. En al een paar dagen een zeurend gevoel onderin de buik. Maar goed het kunnen ook tekenen zijn dat de eraan komen.
Bij mij beginnen de ook altijd met 1 of 2 dagen bruinverlies. Het begint zo'n beetje op dag 29. Het lullige is dat ik het vorige maand op dag 29 niet had.... Ik meteen goede hoop natuurlijk, maar op dag 32 kwam er ineens rood bloed. Geen aankondiging met bruin, maar ineens rood. Toen stond ik wel ff beteuterd te kijken.... XXAnna
Raar zo'n lijf he? Is ook irritant dat het geen maand hetzelfde is. Deze maand had ik voor het eerst 1 dag bruine afscheiding (9 dagen voor NOD) en last van mn rug (vanaf toen tot nu). Maar de vorige keer had ik weer last van mn borsten, maar toen werd ik gewoon ongie. En je wilt nergens op letten, maar helaas doe je dat toch wel een beetje... succes met wachten iig! Ik ga proberen aan andere dingen te denken
Bij mij is het nu dus ook weer anders... Gisteren ( dag 32) heeeel klein veegje bruin in mijn slipje. Daarna niets meer... niet bij afvegen, niet in mijn slipje.. Alleen heeeel iets op een tampon ( had die ff voor de zekerheid ingedaan, heb een witte broek aan met werken). Zit nu op dag 33 ( mijn langste cyclus tot nu toe). Totaal geen ongi gevoel. Heb zeker 17 dg geleden mijn eisprong gehad ( dag na slijmpiek). Ik wacht af t/m het weekend anders ga ik testen. Ik heb nog steeds het gevoel ( in mijn hoofd dan) dan mijn ongi eraan komt.. Succes iedereen!
Ik leest net jullie berichtjes over bruinverlies. Ik heb dit anders nooit, maar deze ronde had ik op dag 24, 10 dagen na mijn ei, een veeg bruinslijm en daarna niets meer. Hoopte natuurlijk stiekum op een innestelling en achterna was dit het ook. Heb het toen niet weer gehad en 1 week na dat bruin heb ik positief getest. Dus meiden, het kan dus wel van een innestelling zijn, ook al is het bruin en niet rood of roze. Ik duim voor jullie. Liefs Moons
Nou.. ik zit nu dus op dag 35. Langste cyclus tot nu toe.( heb toch echt 3 wk geleden wel duidelijk vruchtbaar slijm gehad op dag 12, 13,14) Heb nog steeds alleen maar heeel ietsje bruinverlies op mijn tampon ( die ik af en toe voor de zekerheid ff in moet doen). Gisteren een ienie minie klein veegje bloed, daarna geklust ( denk dan komt het wel op gang ) maar nee.. En in mijn slipje dus nog steeds niets. Ga er morgen maar ff een testje tegenaan gooien als ze dan nog niet doorgebroken zijn. Groetjes Marielle
Kan het niet geloven maar....... Heb net een testje gedaan en wij ( boyfriend en ik) zien een heel vaag 2de streepje! ( na ong 5 min) Heb veel thee gedronken vandaag, dus doe morgen nog een test. Zou het dan ECHT zo zijn? AAAHHHHAAHHHH!