Waarom bruinverlies week voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muisje1981, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ik heb ook ongipijn gehad hoor.. Is je bruinverlies veel dan? Bij mij dit keer echt heel weinig, sinds di maar 1 of 2 keer heeeel iets in mijn slipje.
    Ik duim nog wel voor je hoor! Zolang het nog niet rood is..

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hoi hoi

mijn bruinverlies van afgelopen maandag was echt niks... maar nu wel ontzettend veel last van slijmverlies... echt getsie.
    zou dat normaal zijn vlak zo voor nod?

En jellie... oooh spannend zeg, khoop het voor jou.

liefs jollie

3. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Nee het valt wel mee het is ook een mengeling van geel en bruin lichtbruin.. en af en toe draden zeg maar heel maf... :(

Ik heb eens zitten voelen aan mijn baarmoeder en die is keihard en gesloten terwijl hij altijd laag is en zacht en open als ik ongi moet worden. Stiekem heb ik hoop maar ik moet ook rekening houden met een ongi :(

Ik heb al 4 dagen een tempratuur van 37.3 in de ochtend gemeten om 7 uur.

4. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    als je zwanger bent blijft je temp dan hoog?

5. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Jep :D

6. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Tis al vaker gezegd maar ieder lichaam is toch weer anders... Bij mij was het bruinverlies echt veel minder als de vorige 2 a 3 cyclussen.

Ga zo slapen en dan morgen met mijn 1ste plasje nog maar eens een testje doen ;)
    Vind het echt superspannend! Kan vast niet slapen ;)

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb gisterenavond ook alweer het eerste bloedverlies gehad. Nu alweer game over :(. Ronde 18 dan maar weer, en nog 3 weken vanaf vandaag tot mijn ei. Zucht.

P.s.: ik ben wel blij met dit topic want ik maakte me echt zorgen over dat 'vroege bruinverlies' maar nu ik zie dat veel andere meiden dat ook hebben, ben ik er toch een stuk geruster op.

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey anouk en muisje... balen zeg voor jullie..

Muisje ben je dan nu echt ongi?

En jellie... en nog een keer getest vandag.. wil het wel weten hoor!

Nou ik moet nog steeds ff wachten, heb ook bruinverlies gehad en ook ineens veel last van afscheiding... ben bang dat ik ook de :evil: :evil: :evil: op bezoek krijg. Maar goed ik heb nog 3 spannende dagen te gaan... duimen jullie voor mij?

Liefs jollie

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Uiteraard duim ik voor je, Jollie! Hopelijk heb jij over 3 dagen een mooie dubbele streep :-D

10. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik heb de afgelopen dagen mijn tempratuur in de gaten gehouden deze was iedere keer mooi 37.2-37.3, gisteren weer een beetje bruinverlies en geelverlies :oops:

Vanochtend getempratuurd was ie 37.0 lager dus, ben bang dat hij morgen op de 36.8 zit dan weet ik ZEKER dat het gameover is :(

Ik heb nog geen rood gezien, maar dat kan nog wel komen ik ga zo maar eens weer aan mijn baarmoeder voelen kijken of hij gesloten is alhoewel je daar ook niet aan kan zien of je zwanger bent.

Kon het niet laten en heb net een test gedaan een vette NEGATIEF! :(

11. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    PPPFFF echt niet geslapen vannacht van de spanning! Ging om 1.30 naar bed en heb tot 5 uur geen oog dicht gedaan.. Zo onwerkelijk allemaal!
    Om 5 uur moest ik echt nodig plassen, dus een testje gedaan en..
    het streepje was al duidelijker, je kunt het nu echt duidelijk zien!

Dus meiden... ook al heb je een beetje bruinverlies, het kan ook echt een teken van zwangerschap zijn!

Heeeel veel succes allemaal!

12. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    @Jellie, wauw wat is dat geweldig nieuws zo op de vroege ochtend... Jeetje dat geeft mij ook weer hoop maar tsja dan zit ik weer met die tem die 37.0 was is dat niet laag voor een zwangerschap dan?

En hoe zit het met jou tempratuur hoeveel is die?

GEFELICITEERD LIEVERD, ZET 'M MAAR IN JE ALBUM ;)

13. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ik heb gistermiddag 2 dg na NOD getest en toen was het streepje echt vaag.
    Zolang er geen rood is en ook al heb je een neg. test voor NOD, dat kan zo veranderen.
    Ik denk dat als ik voor NOD een test gedaan zou hebben deze waarsch ook neg. zou zijn..
    Ik duim voor jullie!

14. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Dank je wel Jellie, geniet maar van je zwangerschap. Hoe reageerde je vriend/man?
    Voel je al enige dingen of is dat nog te vroeg ;)

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ jellie... echt van harte gefeliciflapstaart meid en dan nu lekker genieten van je buikje

@ muisje... nou ik zie dat het nog alle kanten op kan gaan bij jou... en een negatieve test, je zit wel nog voor je nod he meid. Nou ik geef je hoop hoor, laten we hopen dat die verekte duiveltjes weg blijven.

Liefs jollie

16. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    @Jollie, ik hoop het ook meis, ik haal jullie namen iedere keer door mekaar Jollie & Jellie ;)

Ik zal misschien zodadelijk nog een tampontest doen kijken wat er allemaal voor leuks op zit hahahah...

Vanavond een feestje, kan ik mezelf daarop concentreren ipv op mijn slipje :s

17. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai Muisje!
    Ik heb nog nooit mijn Temp bijgehouden. Wij waren in ronde 5 bezig en was bang dat dat juist veel stress zou geven.. Ik snap best dat meiden het doen maar vond het voor ons nog wat te vroeg om dat te doen...

Ik duim echt voor je meid!

18. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    @Jellie aha ik begrijp het.. Ik tempratuur eigenlijk ook nooit alleen een paar dagen voor mijn NOD, als ik dan 36.8 ofzoiets zie staan dan weet ik genoeg heel gek..

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nee hier ook niet... niks ovulatietesten en temperaturen... denk ook dat me vriend er horendol van zou worden...

Ik zie wel hoe het gaat, ben er nu wel veel mee bezig, maar heb mezelf en me vriend belooft dat als de duiveltjes er zijn dat ik me er dan niet zoveell mee bezig ga houden. Hij wil gewoon dat het gebeurt wanneer het gebeuren zal en hij wil niet dat ik elke keer weer een teleurstelling te verduren krijg.

Dus nu nog ff 3 daagjes spannend en dan zie ik wel hoe het gaat lopen, heb toch geen haast.

Nou muisje ik ga je verhaal volgen hoor... khoop zo voor jou dat je toch nog posi mag testen na je nod

liefs jollie

20. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    @Jollie, ik hoop het ook natuurlijk voor mezelf maar ook voor een ieder ander die bezig is om een kindje te krijgen ;)

Ik wou dat ik geen bruinverlies had, dan had ik tenminste hoop etc. maar ach het vrouwenlichaam is ook zoooo ingewikkeld.

Succes met alles en ik houd deze topic in de gaten :)

Deel Deze Pagina