Hoi hoi, Ik vroeg me af of het normaal is dat ik echt al sinds mijn ei buikpijn (lees licht ongi krampjes, pijn in de onderrug) heb.. Ook heb ik sinds vandaag enorm opgezwollen borsten en tepels met een donkere kring en extreem veel afscheiding.. en duizend x plassen op een dag! Maar het is vooral dat zeurende ongemakkelijke gevoel alsof je veel te dik bent, wat mij zorgen baart.. Ik probeer momenteel niet overal een eventuele zwangerschap achter te zoeken, maar hebben andere mensen die nu zwanger zijn hier ook last van gehad voor hun NOD?
ik weet het niet, vraag het me ook af. Heb dat zeurderige ongikramp gevoel ook al een week. Ik hoop dat er reactie komt op je vraag. succes! groetjes wies
Hoi Bo Ik had dat ook zo rond me eisprong vanaf 12 tot 18de krampjes lijkt net op ongi gevoel heel raar en het lijkt of vandaag me broek een beetje strak stond zo rond je navel en heb ook een klein beetje last vabn gevoelige tepels Dus misschien wie weet he Liefs Tijgertje23
ik heb 10 dagen voor mijn NOD iedere dag kramp gehad, ik dacht echt dat er iets mis was. mar toch niet. nu heb ik af en toe ook nog kramp
Heb ook de hele tijd een gek gevoel in mijn buik (rond mijn navel en daaronder).. en mijn buik is zo hard, net of er flinke spieren onderzitten.. terwijl ik helemaal niks intensiefs heb gedaan.. Herkend iemand dit?
Hoi Bo, Ik heb er ook last van. Beetje ongi achtig gevoel in mn buik en soms misselijk. Gevoel alsof je teveel hebt gegeten en opgeblazen gevoel, spierpijn gevoel in buik. Ik zelf probeer er niet veel achter te zoeken omdat ik dit vaker in mijn cyclus heb gehad maar niet zwanger was. Heb soms inderdaad ook glibberige afscheiding. Succes, liefs Vanilia