Waarom dan toch nog steeds symptomen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Esprit, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi allemaal,

    ik heb op 8 juni een miskraam gehad....was een zwangerschap van 5 weken ( had al symptomen, zoals zere borsten en blauwe aders op mn borsten, deze verdwenen helemaal)...ben nu inmiddels 2 menstruatie-rondes verder. De 1e mestruatie kwam keurig na 28dgn en de 2e kwam na 32 dgn ( was al ff weer beetje blij, want 4 dgn over tijd en ja weer symptomen) Uiteindelijk dus toch ongesteld geworden :cry: ..... Nu heb ik 4 september mn NOD (niet-ongesteld-dag voor de nieuwelingen onder ons)...ik heb enorm zere borsten en weer een wegenkaart aan aders over mn borsten lopen, ze voelen ook strak en zwaarder aan.
    Nou weet ik dat je nog ruime tijd last kunt houden van symptomen, maar kunnen ze ook terug komen wanneer ze eerst verdwenen waren? En hoe lang houdt dit geklier aan?

    Ik ga er van uit dat het nog wel een hele poos kan duren voor we weer zwanger zijn, maar wordt zo moedeloos van al die symptomen....heb er echt last van....

    Heeft iemand dezelfde ervaring hiermee?

    Ik ben ook zo boos telkens :x..ben meer een zwart/wit-persoon...het is goed of niet goed....

    Liefs Esprit
     
  2. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Nou, het HCG is allang uit je lichaam verdwenen in elk geval dus daar kan het niet aan liggen...
    Ennem, het hoeft geen hele tijd te duren voor je zwanger bent. Kijk maar naar mij, heb een miskraam gehad met 10 weken zwangerschap en na 5 weken (zonder ongesteld geweest te zijn) teste ik alweer positief... Dus hoop het voor je
    :p
     
  3. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey super zeg! Gefeliciteerd! Idd snel zeg, jeetje..dat zijn nog eens goede berichten!

    Mensen uit mn omgeving zeiden dat het ook door mn hormonen kan komen, dat mn lichaam op de 1 of andere manier telkens weer aan het denken is dat ze weer zwanger is?

    Ja, weet t ook nie meer hoor, wordt er gewoon ook zo moe van.....
     
  4. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Ik zal voor je duimen ;)
     
  5. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb het ook gehad hoor. Het komt volgens mij ook omdat je bepaalde symptomen nu herkent. Maar helaas zijn al deze symptomen vaak ook een voorbode van een ongi. Ze lijken gewoon precies op elkaar.
     
  6. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi,

    Hier weer een update...

    Krijg steeds meer aders, nu ook over mn tepelhoven....mn borsten doen erg zeer en voelen enorm zwaar....Mn laatste menstruatie verliep ook anders dan normaal. De 1e dag helder rood bloed en de rest van de dagen (meer dagen dan normaal) echt donkerbruin bloed, bijna zwart in t verbandje...toen het over was kreeg ik een dag later bij het afvegen zalmroze vlekje op het w.c-papier....sorry voor het onsmakelijke misschien, kan het niet anders omschrijven allemaal :oops: ....Nu heb ik veel gelezen op het internet (ook niet echt slim, stelt niet erg gerust, maar ja...) en daar staat over geschreven dat het kan zijn dat het gewoon oud bloed is en wanneer je helder bloed hebt het gewoon innesteling kan zijn geweest? :(
    Nu ik het typ denk ik jeetje wat een dom idee misschien, maar misschien dat iemand dit dan herkend?
    Mn buik voelt ook hard, maar ja....wanneer de wens zo groot is kun je je ook zoveel gaan verbeelden.... :(

    Liefs Vera
     
  7. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Misschien ben je toch wel weer zwanger hoor Esprit.. succes meid!
     
  8. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Bedankt!

    Maar jeetje, kzie dat je nog maar recent een MK hebt gehad?
    Heel veel sterkte met het verwerken, al zal dat nooit helemaal lukken. Ik denk er nog elke dag aan....

    Nog ff een vraagje: wat is dat pendelen nou? Ik lees er vaak over...

    Liefs Vera
     
  9. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb ook vreemde dingen na mijn miskraam.
    Voor mijn NOD gevoelige borsten, zelfs nu al gevoelige borsten, dus ik denk dat ik mijn ei erg vroeg heb gehad!
    Vreemd hoe je lichaam in elkaar steekt!
    Nou ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!
     
  10. Josefina

    Josefina Lid

    8 okt 2006
    48
    0
    6
    telefoniste
    Groningen
    In "de lounche"kun je een item vinden over pendelen.


    Verder kun je alleen maar afwachten tot je kunt testen. Je kunt je nu al veel gaan afvragen, maar een echt antwoord krijg je nog niet. Het kan inderdaad zo zijn dat deze symptomen aankondigen dat je ongesteld wordt. Probeer nog even het geduld te bewaren, ik weet zelf hoe moeilijk dat is, maar je hebt geen keus.

    Veel liefs, Josefina
     
  11. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Twijfel Esprit,

    Al die voortekenen die je hebt kunnen van een ongi zijn of van een zwangerschap. Het is gewoon wachten tot je een paar dagen overtijd bent.

    xxx Joyce
     

Deel Deze Pagina