Hallo, Eergisteren zijn mijn man en ik naar de gyneacoloog geweest omdat we nu ruim een jaar bezig zijn om een kindje te krijgen maar dat dus niet helemaal wil. We hebben nu ook onze ouders vertelt dat we al een tijd bezig zijn, zij waren ontzettend lief en hebben gezegd dat we er altijd over kunnen praten maar zij niks vragen. Erg fijn dus. (ik heb geen zin om het er steeds over te hebben) Mijn hele cyclus wordt vanaf de eerstvolgende ongesteldheid onder de loep genomen en mijn man mag ook zijn donatie doen . Ik bekijk het tot nu toe vrij nuchter; we krijgen hopelijk hoe dan ook uitsluitsel over het hoe en waarom, het kan natuurlijk nog alle kanten op. En ik heb het gevoel dat mij iets uit handen wordt genomen alsof ik nu bij het handje wordt gepakt en er wat gedaan wordt om ons te helpen. Dus de komende tijd staat in het teken van bloedprikken, echo's en wachten op uitslagen. We hebben een heel pakket aan info meegekregen over de testen (progestron, samenlevingstest, zaadtest en hsg?, die weet ik even niet meer) Wel handig want na zo'n gesprek met allerlei termen en info duizelt het een beetje. De gyneacoloog was erg vriendelijk en meelevend, ik was een beetje bang dat we te horen zouden krijgen dat we nog maar een tijdje moesten proberen omdat we nog jong zijn maar dat was geheel onterecht; we werden heel serieus genomen. Al met al een heel verhaal maar het lucht op om het te typen.
Goed dat jullie de eerste stap hebben gezet! Het is een heel gedoe al die onderzoeken, maar het is voor het goede doel! Ik wens jullie heel veel succes en hopelijk valt het allemaal mee voor jullie.
nou ondanks dat het niet leuk is klinkt dat toch goed allemaal. meteen allebei even helemaal binnenstebuiten gekeerd en hopelijk weet je dan snel hoe of wat. het kan ook zo maar zijn dat ze helemaal niets vinden hoor! dat het gewoon toeval is dat het nog niet is gelukt. ik vind het wel goed dat ze dat meteen allemaal doen. ik wil je heel veel succes wensen en hoop op goede uitslagen. groetjes jose
hallo, Ik wil jullie een hart onder de riem steken. Die onderzoeken duurde bij mij ook heel erg lang. Ik heb geen eisprong. Clomid geprobeerd, veel bijwerkingen voor mij geen resultaat, puregon spuiten had resultaat en dat gaat jullie ook lukken. Het is soms heel moeilijk. Steun elkaar, je komt er wel. Als je vragen heeft ver die onderzoeken mag je het gewoon vragen. Liefs
Heel veel succes met alle onderzoeken. Probeer er goed over te praten met elkaar en met een paar mensen in je omgeving (jullie ouders) dat helpt. Het is namelijk niet niks. Ik hoop voor jullie dat er een positief resultaat uitkomt. Sterkte.
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Gelukkig hebben mijn man en ik geen problemen met praten, plus dat hij gewoon ontzettend lief en zorgzaam is. Op de derde dag van mijn aankomende ongesteldheid moet ik gaan bloedprikken dus wat mij betreft mag het nu wel gebeuren. Geen idee wanneer dat is want de afgelopen twee keer werd ik na maanden van een cyclus van 30 dagen ineens een week en daarna 10 dagen eerder ongesteld. Zou het zo kunnen zijn dat ik nu pas van de pil af begin te komen, dat mijn lichaam nu een eigen ritme gaat aannemen? Natuurlijk moet ik geduld hebben en de uitslagen rusitg af wachten maar ik vroeg het me ineens af.