Hi meiden, Met 28 weken zwanger ben ik nog best fit en kan ik nog lekker sporten, alleen zit m'n gewone sportbroek voor geen meter meer Ik zie dat Noppies leggings verkoopt, maar die kosten 50 euro en dat vind ik een hoop geld... Nu zie ik bij h&m bijvoorbeeld een legging met brede band: Product Detail | H&M NL Iemand enig idee of dit wat is? Of misschien een andere tip?
Hoi hoi! Ik heb ooit bij scapino een sportbroek gehaald met een omslag band. Daar zat niet echt elastiek in en die past nu prima! (Ik ben ook 28 weken) Denk dat deze legging het vast goed doet.... als het elastiek maar niet te strak zit! Succes!
Ik heb onliune bij c&a een zwangerschapsjogabroek besteld, is ook niet zo duur... En bij bonprix hebben ze ook wel zoiets... Succes
Mijn sportlegging van de h&m kan ik niet meer aan, vind die band erg strak zitten. Ik gebruik nu deze en hij zit heerlijk: Product Detail | H&M NL
Ik weet niet of het perse een legging moet zijn? Maar ik heb van de week voor 9 euro een broek bij de lidl gekocht. Een beetje dunne trainings broek idee. Hij zit heerlijk, volgens mij is die ook prima geschikt om mee te sporten.
Thnx meiden! Legging vind ik altijd wel fijn zitten, maar misschien moet ik toch de switch maken naar een soort jogging broek. Beetje zonde om nu iets te kopen wat over een paar weken weer te klein is 😁
Hé hallo, Ik ben inmiddels bijna 34 weken zwanger en sport ook nog steeds. Ik heb bij de decathlon een adidas sportlegging met brede band gekocht. Deze band kan helemaal over mijn buik heen en laat geen afdrukken door elastiek achter. Hij was ongeveer 20,-
Ik heb deze gekocht, zit heerlijk! Prenatal - De leukste positiekleding online kopen! | PRENATAL.NL - Zwangerschapsbroeken - Positiemode! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal positie joggingbroek
Ik ben met 36 weken geslaagd bij de Primark. Gewoon een XL sportlegging gekocht en die past over mijn buik