Waarom de superslimme Laurent (8) almaar interviews geeft

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door boogiebril, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

"De eerste zes jaar opgevoed door zijn grootouders in België, want Alexander en Lydia waren druk met werken"

Dat stoot mij een beetje tegen het hoofd...

Had er een tijdje terug al iets over gelezen. Ik hoop dat dit jongetje ook een enigszins normale jeugd heeft/krijgt.

LolaBloem, Meisje89 en Angel1980 vinden dit leuk.
  2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Wat wij belangrijk in de opvoeding vinden, is dat hij een jongen van de wereld wordt. We willen echt een mondiale jongen van hem maken.’

Klinkt me best eng in de oren.

Dat die jongen slim is lijkt me duidelijk . Maar waarom al die media aandacht?

Ik kan er niet over oordelen. Maar het klinkt mij dat die ouders willen meeliften op zijn succes. En hier alles voor doen.

Lijkt me geen gezonde situatie

Biny, Meisje89, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    Nou een normale jeugd heeft hij niet en krijgt hij ook niet met zo'n vader.

Verder zeg ik maar niets meer...

Biny, Meisje89, Lieke1989 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nah, dat schreef ik ook tegen beter weten in.

Angel1980 vindt dit leuk.
  5. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ah ja in een eerder artikel las ik al dat ze hoopten dat hun bloedje Nederland en België trots zou maken:rolleyes: *kots*. Ik hoop vooral dat het joch gelukkig wordt en niet naast z’n schoentjes gaat lopen.

Meisje89, Angel1980 en Evanesco vinden dit leuk.
  6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ai ai ai... heb er verder eigenlijk geen woorden voor...o_O

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb de familie ooit gezien in de TV show van Ivo Niehe. Koud, dat is wat het in 1 woord omschrijft.

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik vind die vader een beetje een rare snuiter. Ik hoop dat Laurent gelukkig is. Hij is sowieso heel slim natuurlijk, dat is duidelijk, maar hopelijk is deze weg ook echt zijn juiste weg en zit hij straks niet eenzaam en diep ongelukkig in z’n privé-jet.

Zonnestralen en HvO vinden dit leuk.
  9. HvO

HvO Niet meer actief

Misschien hoort dit eigenlijk in het biechttopic. :D:roflmao:

Maar ik heb dus een bloedje hekel aan dit soort ouders/plebs. Leuk dat je kinder super duper slim is. Maar dit jochie gaat toch nooit een normale jeugd hebben of überhaupt lekker kind zijn?

Over de arrogantie van die vader nog maar niet te spreken. Krijg er beetje plaatsvervangende schaamte van.

Snap nu wel waar de term “special snowflake” vandaan komt.

bosi333 en nizzie86 vinden dit leuk.
  10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je hebt slim en slim.

En verder zeg ik er ook maar niet teveel over.

HvO vindt dit leuk.
  11. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Het is een beetje de vraag of het er sowieso in zou zitten, een normale jeugd, als je zo enorm slim bent. Hij heeft nu zijn vwo diploma gehaald dus hij is 10 leerjaren verder dan zijn leeftijdsgenootjes... ik snap wel dat je dan weinig aansluiting vindt in je voetbalteam.

Ik hoop alleen wel dat die jongen dit doet omdat hij het zelf graag wil en niet omdat hij dan aandacht krijgt van zijn ouders.

Roos12, femkes, Zonnestralen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Waarom moet zo'n kind dan gelijk weer van die geschifte ouders hebben. Laat dat kind toch lekker.

Meisje89 en bosi333 vinden dit leuk.
  13. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik had dat enorm objectieve artikel ook gelezen ;). Maar ben het wel met de journalist eens...

Eerste 6 jaar dumpen we het kind bij opa en oma maar dan blijkt hij toch wel heel slim en verkopen we alles wat we hebben opgebouwd om lekker mee te liften en ons kind uit te pimpen.

Zo sneu voor dat joch.

Lisanne1811, Meisje89 en Angel1980 vinden dit leuk.
  14. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Wat een arrogante kwal zeg, die vader. Gaat er bij mij niet in dat Laurent gelukkig is.

15. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik ken zijn moeder van voor ze met die vent trouwde.. en kan alleen maar zeggen, arme meid en arm, arm kind...

16. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Voor Laurent hoop ik dat het artikel zwaar overdreven geschreven is en dat zn vader toch een stuk leuker is dan je nu verwacht. Ik kan me anders echt niet voorstellen dat dit jongetje een heel gelukkige jeugd heeft. Er mag dan wel veel aandacht zijn voor zijn intellectuele ontwikkeling, maar hij zal toch ook andere behoeftes hebben... die blijven volledig uit beeld :(

17. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dit is ook die vader die toen zo verbaasd was dat de koning hem nog niet gebeld had?
    Arme jongen, dat hij zo slim is is heel fijn maar die ouders vind ik oliedom.

Lisanne1811, nizzie86, Lieke1989 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Betsy

Betsy Niet meer actief

Gadverdamme

Biny vindt dit leuk.
  19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wat sneu voor die jongen zeg. Ik had er al geen goed gevoel over na een vorig artikel.

Deel Deze Pagina