Waarom de superslimme Laurent (8) almaar interviews geeft

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door boogiebril, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Petje af voor die jongen dat hij ondanks zijn omgeving zo’n prestatie neergezet heeft. Behalve nadelen die ik voorbij zie komen waar ik het mee eens ben. Toch is dit ook wel een deel reclame voor deze jongen. Ik hoop voor hem dat er ook nog iets positiefs van komt.

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Vraag me af of de 'journalist' ook 8 jaar is. Wat een waardeloos artikel o_O

Wat betreft de inhoud... geen woorden voor.

MyMiracle, nizzie86, bosi333 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

:D Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Geen kritische vragen stellen, niet doorvragen op interessante feiten, idd waardeloos :cool:

En vader klinkt als een behoorlijke narsict :rolleyes: En ik schrok van het feit ze hun kind niet hebben opgevoed de eerste 6 jaar. Werk boven kind? Heel bizar dit...

Lieke1989 vindt dit leuk.
  4. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Zie wel staan dat hij vroeg naar de emotionele ontwikkeling, maar dat vader niet op dat soort vragen zat te wachten.

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Was fijn geweest als de ouders (vader met name) iets van de intelligentie van hun kind hadden gehad...
    Ik vermoed dat een normale jeugd er sowieso niet in zit voor deze jongen, maar een poging om daarbij in de buurt te komen, was wel verstandig geweest.

Pfff ze willen een mondiale jongen van hem maken. Dat ‘maken’ klinkt heel ziek.

Meisje89 vindt dit leuk.
  6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Want daar gaat het om in het leven; geld en status. Niet liefde, vriendschap en geluk. Maar zeg nou zelf: wat maakt het nou uit?

KOEKOEK!

Ysabella, MyMiracle, Riverdale87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Ik denk dat de journalist ook een beetje flabbergasted was vanwege de hele situatie. En dat hij dat met dit artikel heeft willen benadrukken. Want zeg nou zelf, het is toch ook bizar?

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dan zeg ik het wel; wat is die vader een over het paard getild, arrogante zak:eek: Dat er zulke exemplaren rond lopen, dat zou toch niet mogen?! Zijn zoon mag super slim zijn maar hij zelf mist wat mij betreft best wat hersencellen hier en daar. Wat een simpele ziel is dat! Gedverdemme, van zo'n kerel zou mijn lichaam binnen 2 seconden gaan jeuken. Arm kind, ben je zo slim en dan zit je opgescheept met een vader die een IQ heeft van een wortel.

Nou laat mijn kind maar lekker naast de sardientjes zitten, is een stuk gezelliger dan wanneer je alleen op je gouden troon moet zitten.

Ysabella, Lisanne1811, Meisje89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ja precies, en dan ineens zo'n zin die volledig los staat van het verhaal 'vader en zoon hebben allebei een kuiltje in hun kin' o_O
    Alsof het letterlijk het notitie-blaadje is geweest van de observaties. Erg vreemd!

Lisanne1811 en Angel1980 vinden dit leuk.
  10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het echt zielig voor die jongen. School is zoveel meer dan alleen maar in de klas zitten met een leraar.
    Het is (meestal) ook een heel leuk stuk van je leven. Ik had echt een leuke tijd op de middelbare school, ik mis dat soms nog wel.
    Die jongen zal de leuke dingen nooit meemaken, dat lijkt me heel eenzaam. Arm kind..

Biny, Riverdale87, Lieke1989 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.237
    28.234
    113
    Slecht geschreven zeg. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze een stagiair hebben gestuurd, geen journalist die deze vader serieus neemt.

Arme jongen die Laurent, ik hoop dat hij gelukkig word.

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Na het lezen van dit artikel zou ik die jongen een dikke knuffel willen geven, ik denk dat hij die veel te weinig krijgt!

Meisje89 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Verdrietig maakt me dit. Arm kind weet niet eens wat hij mist

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    deze jongen weet niet beter is zo gemaakt door zijn ouders
    dat hij slim is is zeker maar kijk hoeveel hij heeft gemist van zijn jeugd/vriendschappen hij weet waarschijnlijk niet eens hoe leuk een speeltuin kan zijn en hoeveel andere dingen hij in de toekomst nog gaat missen dan is dat slim zijn toch niks waard

Meisje89 vindt dit leuk.
  15. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Maar hoe zie jij die vriendschappen voor je? Waar kan hij over praten met leeftijdsgenoten? En degenen die kunnen praten op zijn kennis leeftijdsnivo zijn weer met hele andere dingen bezig zoals meisjes, scooters ed.

16. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

"Ik hoop eigenlijk niet dat hij kiest voor een Amerikaanse universiteit. Want mijn tandartsdiploma geldt niet in Amerika. Maar dat zien we dan wel weer."

Dit staat elders in een artikel. Egoïst eerste klasse die vader.

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.237
    28.234
    113
    Nou ik vind dat wel logisch eigenlijk. Ik lees het als: Je hoopt dat hij er niet voor zal kiezen want het is onpraktisch , maar kiest hij wel dan zien we wel hoe we het oplossen. Zijn studie gaat voor dus.

fafa vindt dit leuk.
  18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    Ik zie die vriendschap niet ik zeg dat hij daar teveel in heeft gemist dus geen idee heeft hoe een vriendschap eruit hoort te zien

19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

#39 Eva2011, 5 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2018
    Laurent zegt overigens nu dat hij astronaut wil worden of hartchirurg. "Om eerlijk te zijn vinden we het prima als hij voor de NASA zou werken, maar het beroep astronaut vinden we een beetje gevaarlijk. Liever zien we hem met beide benen op de grond."

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/hoogbegaafde-laurent-6-gaat-naar-brugklas-met-leeftijdsgenootjes-heeft-hij-niet-veel

Zucht...

De opmerkingen van zijn vader lijken mij vreemde kronkels. Krijg het idee uit elk artikel dat ik lees dat dit jongetje zo enorm bijgestuurd wordt door hem, hoe kan hij ooit eigen keuzes gaan maken met zo'n vader?

Begrijp me niet verkeerd, super dat het jongetje zo slim is, geweldig dat de ouders hem steunen etc. Maar zijn vader komt me in elk interview oliedom over. Wat uiteraard ook niet zo zal zijn aangezien de beste man ook gestudeerd heeft :p

20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Tuurlijk, maar ik vind het egoïstisch overkomen van die vader, dat hij meteen aan zichzelf denkt.

Deel Deze Pagina