Waarom denken boys dat je sex wilt als je netlog oid hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb geen idee hoe het eerst heette. :)
    Zit er nog niet zo lang op. ;)

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oh hahaha nou ik krijg er geen hoogte van, ik krijg ook zoveel uitnodigingen van allerlei profiel sites, heb je een dagtaak aan zowat dan hahahaha, nu is het weer met kriebello ofzo, hoe koooomen ze erop :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik wordt de laatste tijd echt gek van alle turken die zich op msn aanmelden. Niet dat ik iets tegen turken heb maar ze spreken dus alleen maar turks en ik heb geen idee waar ze mijn msn adres vandaan halen! Ik block er iedere dag wel een stuk of 5. Hmmm misschien tijd eens een ander adres aan te vragen ;)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Kriebello? :)

Nooit van gehoord! :)

Nee, ik hou het gwn bij deze 2. ;)

Ik zie net dat je weer zwanger bent,geweldig opmerkingsvermogen :oops: , van harte gefeliciteerd! :D

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dankje Lucia :D

Manuela, dat heb ik een paar jaar geleden ook gehad, ik ben er nooit achter gekomen hoe ze aan mijn e-mail kwamen.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    He, das ook irritant zeg!

Heb ik ook een keer gehad, toen ik nog een hotmail-adres had.
    Niet alleen Turken trouwens, maar ook zuid-afrikanen, amerikanen,...

Ik begreep geen hol van wat ze allemaal zeiden :oops: :)

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dat heb je met skype trouwens ook, dat vreemde gasten je zomaar bellen :)
    Internet he :rolleyes: :p

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ow echt?!Wij hebben Skype, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt!

Vind het wel een superhandig programma trouwens, lekker goedkoop naar vaste lijnen, buitenland,...

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Zeker, alleen moet je wel een fatsoenlijke pc, internet snelheid hebben anders is het heel irritant bellen, maar verder vind ik t helemaal top!
    Er zijn ook steeds meer bedrijven en instanties die via skype te bellen zijn, echt super!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, echt top is dat! :D

Wat ik de laatste tijd ook heb, is dat ik gebeld wordt door een privénummer, opneem en dan zo'n fax-apparaat hoor. :confused:

Wat het is, hoe ze aan m'n nummer komen, geen idee.
    Heb al bijna geen zin om op te nemen als ik 'privé-nummer' op m'n scherm zie, maar ben volop aan het solliciteren enzo dus ja ik moet wel. :(

Heel fijn om 8 uur 's morgens: 'piep...tuut...piep' :( ;)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad :eek:
    kreeg iedere dag wel +- 5 nieuwe msn 'vrienden' en die kwamen ook uit Turkije, Spanje, Amerika e.d heel vaag haha.

12. Beertje6676

16 sep 2007
    38
    0
    0
    Haha meid wat een avondje heb je dan gehad!
    Nou pas op netlog is niet alleen voor jongeren hoor!
    Ken meerdere mensen die middelmatige leeftijd hebben om het mooi te zeggen die ook een netlog hebben. Is maar gewoon wie je tegen komt. Maar inderdaad met in de spotlight te zetten trekt men vaak van dat raar volk aan. Nou die mensen hebben helaas blijkbaar niets beters te doen dan andere mensen te iriteren. Ik heb mijn profiel op netlog daarom ook staan dat alleen mijn vrienden het kunnen zien en dat is echt een hele goede oplossing. Kunnen al je vrienden toch erop en hou je je profiel proper van zulk volk. Wat je wel dan geregeld hebt is dat mensen je willen toevoegen als vriend omdat ze nieuwsgierig zijn, maar dan kan je natuurlijk gewoon afwijzen of eerst eens gaan rondzien wie je voor hebt en ze eventueel dan accepteren. Ook kan je altijd mensen blokkeren als ze zo zijn zeg maar of het melden.
    Zelf doe ik mijn netlog ook niet weg omdat het gemakkelijk is en inderdaad niet iedereen hyves heeft. Ik vind persoonlijk netlog ook makkelijker in gebruik dan hyves maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Wat je wel kan doen als je eens een babbel wilt via netlog of mensen wilt leren kennen. Bij netlog heb je ook "clans" zo kan je zoeken op dingen die je intresseren of daar een clan over is en daar met mensen over je intresses praten. Dit is misschien eerder iets dat je aanspreekt.

13. augustus

augustus Niet meer actief

Dan accepteer je ze toch gewoon niet? :rolleyes:

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik werd een tijdje ook toegevoegd door allemaal turkse jongens. Ik dacht dat het kwam omdat we op vakantie waren geweest in Turkije. En ik daar in een internet cafe ook op msn ben geweest, en dat daar mijn msn adres misschien in het msn begin scherm is blijven staan :rolleyes:

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Tja, ik heb eerder in het topic ook al gezegd dat ik dat normaal waarschijnlijk niet zou doen.(zoveel ineens en allemaal 'jongetjes' ;) )Maar zo'n reacties verwachtte ik gewoon niet aangezien heel duidelijk m'n vriend en dochter aangegeven staan op m'n profiel.
    Misschien naïef, maarja dan is dat maar zo. ;)

Heeft iedereen dan alleen maar mensen die ie in real life kent op msn?Ik vind het ook wel eens leuk om nieuwe mensen te leren kennen.Plus dat soms ook meiden van zwangerschapspagina me toevoegen op msn, en je ziet niet altijd aan het e-mailadres of nickname of die persoon mannelijk of vrouwelijk is, dus accepteer ik ze maar en kijk effe wie ik voor me heb. ;)

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Lucia

Ik heb zowiezo geem msn alleen hyves,ik accepteer zowiezo geen vreemden als ik ze niet ken vraag ik wie ze zijn en als het dan onbekenden zijn accepteer ik ze niet.
    Wel mama;s van hier waar ik mee schrijf die wel dat vind ik alleen maar gezellig ;)

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb ook alleen maar bekenden in mn msn en op mn hyves. Sommigen meiden en paar jongens maar ken ik alleen via internet maar van een adoptieforum. Op hyves had ik pas ook een paar gasten die mij wilden toevoegen die ik helemaal niet kende (heb ook in mijn naam mommy2 b staan dus sowieso al vaag) en ik vraag altijd hoe kom je op mijn hyves waar ken ik jou van dan?
    En dan komen ze met vage antwoorden dan accepteer ik ze gewoon niet. Ik heb ook apart email adres voor mn hyves (en andere dingen) wat ook niet zichtbaar is als ik het goed heb en heb mn profiel nu ook zo gezet dat ie niet zichtbaar is alleen voor vrienden.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat heb ik dus ook,mijn profiel kan je niet zien alleen als je bevriend bent met me,en mijn foto's heb ik ook zo gezet dat je ze er niet af kan halen,want dat gebeurt ook weleens ;-(

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja Patrieske16 dat heb ik ook gedaan want dat vind ik ook niet echt cool ofzo ookal heb ik alleen vrienden op mn hyves. Als iemand een foto wil dan moeten ze dat maar gewoon vragen ;)

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nu dat vind ik dus ook,ik zag dus bij mijn schoonzusje een foto van de kleine staan,wel lief ofzo maar had het even gevraagd,maar goed weer wat bijgeleerd toch ;-(

Deel Deze Pagina