Dames uit Utrecht, hoe is deze wijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Mijn broertje moet binnenkort verhuizen naar Utrecht. Ik ben voor hem an het kijken voor een woning. Ik weet helemaal niks van Utrecht.

Hoe is bijvoorbeeld de wijk hieronder?

het wijkwinkelcentrum “De Gaard” in de wijk “Tuindorp-Oost

En welke wijk(en) moeten we zeker niet in gaan kijken?

:D

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    De Gaard ken ik niet maar ik weet wel dat je beter kunt wegblijven uit Kanaleneiland ;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ben een beetje bekend in Utrecht en weet iig dat je niet moet zijn in Overvecht, Kanaleneiland en Ondiep. Tuindorp is okee en Lombok is in opkomst. Lombok was altijd een wat mindere wijk, maar is tegenwoordig in trek bij jonge stellen.

Er zijn vast nog meer wijken in Utrecht, maar daarvan weet ik t niet precies.

4. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    uit ondiep wegblijven?waarom?
    Tis een hele leuke wijk woon er zelf ook,omdat er 1 keer wat op televisie is geweest is het maar gelijk een wijk om niet te komen wonen?
    Blijf wel weg uit kanaaleiland ja haha,overvecht kan je tegen woordig ook best leuk wonen,en na mijn keus zal ik ook niet in hoograven willen..
    Ik woon zelf in ondiep en heb het daar erg naar mijn zin

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ja dat wat je over ondiep zegt is misschien ook wel zo. Maar Overvecht...nee, daar blijf ik bij. Mijn vader komt er vaak voor zijn werk en is er niet enthousiast over (om t maar voorzichtig uit te drukken). Vriendin heeft in Kanaleneiland gewoont en was blij dat ze er weg ging. Ze vond t echt de getto (haar woorden).

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Heb even gevraagd aan manlief (die is bekend in utrecht) en hij riep meteen Tuindorp!

En tja... kanaleneiland is idd niet echt aan te raden, (zal hier maar niet herhalen wat hij daarvan zei) ;)

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Mijn vriend heeft voor we gingen samenwonen in Lombok gewoond en ik vond het daar erg leuk en lekker dichtbij het centrum.
    Maar wel moeilijk om daar een huisje/studio of kamer te krijgen.

Tuindorp schijnt ook goed te zijn!

Mijn neef woont met zijn vriendin in kanaleneiland en wil daar graag weg, vooral zijn vriendin!

8. waar ik zelf nooit zou willen wonen is Kanaleneiland en Overvecht.

Tuindorp is wel leuk, ligt wel tegen overvecht aan.

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik werk bij de politie in Utrecht ( wijk Ondiep, Overvecht, Pijlsweerd, Vogelenbuurt, Tuindorp, Zuilen e.o.)
    In iedere wijk heb je wel delen waar je niet wilt zitten, ja ik weet natuurlijk wat er allemaal gebeurd.
    Het ligt ook echt aan de straat hoor.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja in iedere wijk is er wel iets mis. Ik zou zelf weer gaan voor Witte vrouwen, maar dat is erg duur!

Overvecht is op veel plekken wel ok, maar op veel ook niet.

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nou ben ik wel nieuwsgierig wat er mis is met Kanaleneiland :)

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik ben niet bekend in utrecht maar heb wel zondag bnn nu we er toch zijn gezien. daar was een wijk volgens mij ondiep ofzo waar ze met stene begonnen te gooien en weet ik wat nog meer. maar nogmaals zelf geen ervaring. woon in een boerendorp!

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Tuindorp is een van de beste wijken in Utrecht. Tuinwijk is ook een hele mooie wijk. Maar ja hoe mooier/rustiger de wijk hoe duurder.

14. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    Dat is dus het enige wat er is gebeurd,als je ondiep bij google in type kan je lezen wat er was..
    en als je kanaaleiland in typ krijg je een hele waslijst

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn nicht en haar man wonen in kanaaleiland aan de rand dat valt nog wel mee, maar ze willen wel weg daar. ze hebben een koopflat en zijn ook bang dat ze dat niet zo 1,2,3 kwijtraken.

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ondiep is echt een volksbuurt .. echte utrechters :) En ja die rellen waren toen ook in Ondiep.
    Maarja, het ligt echt aan de straat

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Zo wat een antwoorden, :D

Bedankt!

Nu kan ik wat meer gericht zoeken. Het wordt lastig dus zoals ik lees.

Nou als iemand nog een leuke studio weet, ;)

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    mijn schoonouders wonen vlakbij 'de gaard' in tuindorp. prima buurt, mijn vriend is daar opgegroeid.

ik zou er zelf niet willen wonen, maar dat komt omdat ik niet in de stad wil wonen. ben meer dorpsmeisje. ;)

qua andere buurten in utrecht die OK zijn:
    -rijnsweerd
    -witte vrouwen (wel duuuur)
    -sommige zijstukken vd amsterdamsestraatweg
    -oog in al

succes met zoeken!

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben heerlijk gewoond in Voordorp, niets op aan te merken. Tuindorp en Witte Vrouwen (alleen het witte vrouwen ijs al, hmmmm) zijn ook erg leuk.

20. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Tsja moeilijk!
    De gaard is geloof ik ook waar de dirk van den broek zit.
    En daar wordt zeker niet goed over gesproken. Die bewonders klagen zich helemaal scheel.

Wij hebben eigelijk ook overal wel een beetje gewoond en Zuilen zou ik eigelijk ook niet aanraden ze hebben onze auto 2x geprobeerd open te breken echt een ramp! 2 weken nadat we verhuist waren staken ze iemand door voor onze flat :confused:

Me ouders die wonen in rivierenwijk en daar kan ik niet klagen! Echt een super wijk zonder al teveel problemen.

Deel Deze Pagina