Het zijn jouw cavia's niet meer. Je gaat er niet over. En je gaat wel erg uit van het slechte in de mens. En als het je echt zo aan het hart gaat: wat let je om ze terug te nemen? Simpel verhaal lijkt me.
Misschien had je even mijn laatste reactie moeten lezen voordat je ging reageren... Tja noem mij maar gek maar ik geef om huisdieren ook al wonen ze niet in ons huis. Als ik in mijn omgeving zie hoe men met huisdieren omgaat dan gaat mij dat aan mijn hart. (en door andere ervaringen zie ik soms niet meer te goede in sommige mensen waaronder mijn schoonzus, want daar kan ik een boek over schrijven wat zij mij de afgelopen vier jaar al heeft aangedaan)
Fijn dat je ze hebt opgehaald en hopelijk kunnen ze bij jullie blijven. Je bent zo aan het afgeven op je schoonzus over hoe zij met dieren om gaat. Waarom zijn er überhaupt 2 cavia's naar haar toe gegaan?!
Ik heb het gedaan voor haar kleinkinderen. Die waren toen zo enthousiast over de cavia's, maar blijkbaar is dat na 3 maanden ook al weer klaar.
Nooit huisdieren nemen voor de kinderen. Gebeurt dus echt tevaak. Leuk,we nemen een hond voor de kinderen. Na een maand zijn ze erop uitgekeken en lopen die ouders ermee buiten
Ok. Dat is ook een beetje dom natuurlijk. Je moet nooit aan dieren beginnen omdat kinderen het zo vonden.
Oh yak, wat een verschrikkelijke mensen! Ik hoop bij dit soort figuren altijd dat karma keihard op bezoek komt. Fijn dat je de beestjes weer terug hebt, top van je! 👍🏼