Ik word thuis door broers/zussen al sinds ik klein ben aangesproken met Wup (van het welbekende wuppie). Dit is ook eigenlijk overal mn nickname.
Ik zie er gewoon zo uit... Geintje natuurlijk. Op een ander forum had ik altijd de avatar van een swingende Elmo. Ik ben hem door die avatar hier als nick gaan gebruiken.
omdat ik natasja heet en natasja kon niet meer.. en me bijnaam is altijd natasssie geweest dus vandaar maar dat gedaan
Ik wilde niet mijn eigen naam of een verbastering daarvan gebruiken.. ik was net getrouwd toen ik voor het eerst op het forum kwam, dus dit was het eerst wat in me opkwam.
blusvrouw komt door mijn grote hobby die ik nu niet meer doe (het mag niet meer) ik was heel erg actief bij de brandweer.ik ging brandende panden in en bluste ze dus ja een blusvrouw
ik kan het niet anders verwoorden dat ze inderdaad apart zijn hahahahh en als je naar onze tweeling kijkt zie je echt een klein zigeunertje en een echt hollands manneke hahahah ze zijn dus duidelijk 2 eiig!
Ik wil hier een beetje anoniem blijven, en vind marijke wel een leuke naam( ik heet dus zelf niet zo). 1982 is mijn geboortejaar dus die heb ik erachter geplakt.
Nijnka is ontstaan doordat ik een jaar of 5 (of 7 weet ik veel) geleden fan was van Nijntje en alles zo schattig vond en 'ka' zijn de eerste letters van mijn voornaam Katrien. Gebruik ik al jaren als nickname.
Een vriendin van mijn noemde mij toen ik nog vrijgezel was altijd draak door het versieren en bespelen van mannen en daarom nu draak en me geboortejaar eraan
op de middelbare school noemde ze mij altijd patje, en 20 was ik toen ik me hier aanmeldde... hihi hoezo orgineel