ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de testen van kruidvat en dan de goedkope versie, ik hoor steeds meer verhalen over twee streepjes en niet zwanger blijken te zijn! ik ben dus ook iemand die werkelijk vals positief heeft getest met kruidvat 2v5 (meerdere malen zelfs!)en nee het was geen vmk!!heb ook een bloedtest gehad op dat moment en die was negatief!! op 10feb heb ik hier foto´s geplaats van een test en de uitkomst was zwanger!!ik stiekem al helemaal blij maar uiteindelijk ben ik na een cyclus van 69dagen na opwekking pas op 21maart ongesteld geworden!! ik zal de foto hier er nog even bij doen.......ik wil alleen even steun bieden aan alle meiden die ook vals positief hebben getest!!! mijn banner klopt trouwens niet hoor, en ben ook helaas nog steeds niet zwanger!!
Heb ook die 2 testen van kruidvat gedaan, beide ook vaag positief.... Daarna die digital van Clearblue met indicatie en die gaf aan niet zwanger.... Dus tja i dont know...
ja het is gewoon raar en natuurlijk zullen er ook zeker veel meer gewoon heel goed mee testen maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen omdat er zo vaak word geroepen wat een super testen dit zijn!! nou bij mij dus niet
Wat vreselijk lijkt me dat....dan zit je echt in een emo-achtbaan! Goed dat je anderen erop wijst! Veel succes met zwanger worden!
Ik heb ook meerdere testen die net zo waren als bij jou ! Ook vals positief dus ! Ook sensitest test vals positief !
moielijk, vroeger zou ik hebben gezegd.. misschien een bevruchting die niet goed is gegaan? Maar de laatste tijd hoor ik jammer genoeg idd wat vaker een foutieve test.. enige betrouwbare tegenwoordig is een bloedtest volgens mij ...
Goed van je dat ook jij dit nog eens onder de aandacht brengt, heb er ook slechte ervaringen mee en ik niet alleen, helaas! Er zijn zat vrouwen met duidelijke uitslagen met deze testen en gelukkig maar, ik weet dat er de laatste tijd veel vage streepjes hebben en/of licht positieve en uiteindelijk gewoon ongi en ook echt niet zwanger zijn geweest. Nochtans hoop ik dat ook jij binnenkort mag zeggen dat je zwanger bent en een mooie duidelijke test in handen krijgt, succes!
dank je jaira! tja ik kon het gewoon even niet uitstaan, je hoort zoveel over predictor en sensitest maar eigenlijk vrij weinig over die kv testen, heb het idee dat het komt omdat er ineens zo grote vraag naar is!!productie minder nauwkeurig of zo........
Hier helaas ook vals positief getest met kv2 voor 5 Ik vind het ook goed dat je het onder de aandacht brengt! Liefs Woezel
Vals positief is nooit en pretje.. Dat had ik met de duurdere van de kruidvat. Met de goedkopere heb ik geen problemen mee gehad.
Ja dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent!!! Ik heb er geen negatieve ervaringen mee........In december zwanger geweest en toen was het streepje zo licht dat ik de digitale van cb heb gebruikt en die gaf aan zwanger, helaas uitgelopen op een miskraam. Hoor van verschillende merken dat ze vals positief aangeven........
Hmmmmmmmmmmm ,misschien moet ik deze test dan ook eens testen met kraanwater . Misschien slaat hij ook wel positief uit, net zoals de predictor toen.
Ik heb het ook 3!! keer gehad met de kruidvat testen. Ik kreeg in de winkel wel gewoon mijn geld terug, maar ze hadden t nog nooit eerder gehoord daar! :-S iig heb ik deze keer ook een kruidvat test gebruikt, want negatief blijft immers negatief, maar toen ie positief werd heb ik een digitale van clear blue gekocht. pas toen díe positief was durfde ik het te geloven. mijn gynecoloog raadt die goedkope testen zelfs af! hij raadde mij aan om een clear blue te doen, of even bij de huisarts langs te gaan. ik lees ook heel vaak hoe geweldig ze zijn... nou NIET DUS!
ben toch ook wel erg blij dat ik niet de enige ben!! al weet ik ook wel dat geen een test helemaal 100% is tenzij je een bloedtest laat afnemen maar denk toch dat ik de volgende keer gewoon een bij de apotheek of idd van cb haal als ik weer mag testen