En wat precies houd jullie tegen om niet te reageren als jullie het niet meer geloven?? Sommige reacties gaan echt zwaar te ver.. een topic met 15 pagina's omdat TS niet meer online is geweest , of niet meer uitgebreid terug geleen heeft.. niet iedereen is zo verslaafd aan ZWP. Laat haar lekker in haar waarde, en als zij hierom moet huilen , dan is dat zo.. sommige mensen zijn nu eenmaal gevoeliger als de rest.. so be it?
net wat beertje zegt:laat haar in haar waarde. ik snap heel goed dat ze zich nu klote voelt. je wordt wel voor leugenaar uitgemaakt. vond sommige reaktie's ook wel erg ver gaan. maar het is wel vaker hier,dat er 1 iemand een verhaal niet geloofd(raar vind)en meteen zijn er veel meer,die het niet geloven(raar vinden) wel jammer dat het zo moet. enne advies is maar advies. daar hoef je toch niet meteen wat mee te doen??? ookal vraag je om advies. je kan het advies van iemand altijd in je achterhoofd houden.
meis, niemand wil je aan t huilen maken maar meis, alle feiten bij elkaar en t feit dat er de laatste tijd zoveel verhalen niet blijken te kloppen kun je misschien zelf ook wel de reacties begrijpen? - al 3 weken vage streepjes, dan weer wel posi dan were niet posi. - echo laat lege bm zien, zk zegt niet zwanger - arts zegt wel zwanger - arts en zk laten geen bloedtest afnemen? - jijzelf onderneemt geen actie? - Je bent niet duidelijk of je nou wel denkt nog zwanger te zijn of niet? - Je bent midden in een gesprek opeens offline, geeft niet aan te moeten werken terwijl mensen zich rot schrikken en bezorgd om je zijn? - je reageert niet op een pb-tje, waarin iemand dr bezorgdheid uit.. Al met al komt dat voor de meesten een beetje raar over.. Het spijt me als we te snel onze conclusies hebben getrokken. Dat terzijde, meis wil je alsjeblieft t advies aannemen om je vele mken te laten onderzoeken? en je bloed alsjeblieft laten prikken zodat de kans op een bbz is uitgesloten? En anders uitleggen waarom je dat niet gaat doen?
Ik heb zelf ook 3 vals positieve Clear Blue en Kruidvat testen gehad, er zat ook niets in de baarmoeder en heb ook geen bloeding ofzo gehad. Positieve testen, wel of niet achter elkaar, kunnen met een eiwit te maken hebben.
oke maar is toch ongelofelijk naar! vroeger was een streepje een streepje(schreef ik in t andere topic ook al) maar tegenwoordig is een streepje pas een streepje als ie donkerder word elke 2 a 3 dagen.. is zo vervelend, want mensen krijgen er soms zulke hoop door, heb t nu bij een aantal forumdinnetjes gehad waarbij t echt posi leek maar t niks bllek te zijn, en zoals TS misschien ook wel heeft gehad, zolang in onzekerheid is zooooo vervelend.
idd wat trisha zegt.zijn zo veel dingen bij elkaar wat of weinig aan gedaan wordt voor als met klachten en een bbz heb.waar mensen je infomeren om ze snel morgelijk naar het ziekenhuis te gaan omdat het gevaarlijke dingen met zich mee brengt een bbz.je zegt er veel pijn en last van te hebben .waarom zeg je niet tegen je baas het helle verhaal zo je naar de ziekenhuis mag gaan? mensen reageerde bot omdat ze niet snapte dat je zo rustig onder alles bleef! tewijl een bbz wat ik al zei niet zo maar iets is!
ff offtopic.. @bamjolan? he? en werd je dan ook gewoon niet ongesteld? Dus liep je gewoon weken rond denkend dat je zwanger bent maar je was dan helemaal niet zwanger? Want Staartje was wel 7 weken zwanger en had de symptomen enz.. had jij dat dan ook? Lekker fijn dan die testen...dus zijn alle testen dus eigenlijk niet meer betrouwbaar..daar komt het een beetje op neer.. Maar pfff laat nou maar gaan allemaal...ik maakte me ook druk maar doe ik allang niet meer...geen zin in hoor..moeten jullie ook niet doen.. we horen het nog wel hoe of wat of niet... ik hoop iig voor r dat ze zwanger wordt of is... Ik snap jullie wel..vooral mensen die juist zelf een bbz of mk hebben meegemaakt is dit gewoon niet leuk! maar laten we er geen woorden meer over vuil maken..het is en blijft een apart verhaal.. maarja boeiend..
meis, als je naar dr tempkaartje kijkt zie je dat ze vier dagen gebloed heeft vanaf 12 dpo.. was misschien wat weinig maar heb toendertijd ook al aangegeven dat t dr ongi zou kunnen zijn geweest, toen bestonden de topics nog niet waar nu zo een ophef over is. Meis ik hoop ook dat een goede zwangerschap je gegund is volgende maand, maar als je elke maand een mk hebt, snap ik je zk echt niet en zou ik naar een ander ziekenhuis stappen, een goede gyn had allang onderzoeken geeist.
nou meer om fijt dat het verhaal er omheen en van maanden terug ook niet klopte en ja als ze iedere maand zwanger denk te zijn word het wel ongeloofwaardig
zijn er toch meer die vraag tekens hebben.maar ik hou het gewoon voor me zelf! hopelijk vindt ze een goede dokter die haar kan helpen met de vragen of klachten die ze heeft!
Ik heb de foto's die ze eerder geplaatst heeft eens na laten kijken (vriendlief handig met pc's) de bron van de foto's is moeilijk te achter halen maar wat hij zo kan terug vinden komen ze van................. jawel Google.....
Hier in Twente zeggen we: loat goan, loat goan! En meer wil ik hier ook niet over kwijt, alleen dat ik Staartje alle geluk van de wereld wens!
Kan je niet even ophouden met speculeren voor ze zelf een antwoord heeft gegeven?????? Je moet detective worden , samen met je vriend.. heel erg sneu wat je nu doet.
ja via google vind je alles:S als je op mij zoekt of een van de dingen die met mij te maken hebben kun je ook foto's van mij vinden...dus dat zegt helemaal niks...wat kunnen sommige hier toch over in zitten...laat iedereen in z'n waarde of het nu waar of niet waar is..so what??
Nou sorry hoor, ik vind het sneu dat ze iedereen hier voor de gek houd. Mensen die heftige dingen hebben mee gemaakt lezen dit ook en zal ergens toch weer verdriet naar boven brengen.. Detective? Nee hoor heel simpel, element inspecteren van de foto, daar staat een bron bij dus.. Speculeren? Ook niet, wel heel bijzonder dat iemand al ruim een jaar iedere 2 weken zwanger is..
@jane.laat gaan!maak je niet druk is zonde van je tijd! hou het lekker voor je zelf wat je vindt en denkt! zou er niet van staan te kijken dat er een slotje op komt. want het staat als eerst op een test form en die roept aleen maar discussies op.