amen kijk het kan waar zijn en ook weer niet dat is gewoon het nadeel van internet..je ziet niemand. En als het waar is kan dat heel kwetsend zijn voor degene.
Kan iedereen on topic blijven. Tuurlijk hoeft niet iedereen het over de TS eens te zijn, maar reageer met een beetje respect naar elkaar toe. Niet iedereen kan iets makkelijk onder woorden brengen, en ja sommige mensen kunnen positief testen zonder dat ze zwanger zijn, kan me goed voorstellen dat TS hier heel onzeker van wordt.
hahah zijn ze hier nou nog mee bezig,, jeetje kom op ga lekker naarde lounge ofz veeel gezelliger,,ze reageerd zelf toch ook niet meer?!
Operators, zet hier toch gewoon een slot op! Ze vraagt waarom men zo lullig doet en men gaat hier gewoon weer verder, tss. Gaat toch helemaal nergens meer over dit, al die voorbarige conclusies terwijl ze toch haar verhaal heeft uitgelegd nu?! Uitzoeken waar haar testfoto´s vandaan komen enz enz, ik zou zeggen: get a life! Is toch niet meer normaal dit?!
Sorry hoor, maar daar is een heel begrijpelijke reden voor... Er zijn al een paar keer mensen op dit forum geweest die het helaas niet zo nauw namen met de waarheid. Fakers zeg maar! Mensen die een heel zielig verhaal op gingen hangen. Je toonde medeleven, maakte je zelf er echt druk om en achteraf bleek er he-le-maal niks van waar te zijn! En helaas zaten daar ook mensen bij die al tijden op dit forum aanwezig waren (zelfs Elite-members!). En dat is inderdaad niet normaal! Zulke mensen moeten inderdaad "a life" krijgen zoals je zelf aangeeft in plaats van een ander voor te liegen op een forum. Geen wonder dus dat sommigen onder ons een beetje wantrouwend zijn. Soms weet je niet meer of men de waarheid spreekt of niet. Vooral als een en ander elkaar tegen lijkt te spreken. En dit is zo jammer...Helaas worden sommige mensen die niets verkeerds doen (zoals waarschijnlijk TS) daar de dupe van.
Ik zet hem dicht.. Staartje ik had niet voor niets gister je topic op slot gedaan, dan is het niet zo handig zelf weer in de aanval te beginnen.