hoi mijn meisje is morgen 8 weken. sinds vorige week zitten we al op 5 x 200ml voeding. is dit teveel? ze weegt 5,5 kilo op het pak staat dat dit mag, maar ik lees hier al meerdere reacties dat de leeftijd ook meespeelt. ze heeft met deze voedingen een redelijk ritme en met minder per fles neemt ze echt geen genoegen meer. ik heb de HA variant dus kan ook niets toevoegen voor hongerige baby's alvast bedankt
Hallo, Voor haar leeftijd krijgt ze behoorlijk veel, dit is ook de maximale hoeveelheid die ze per dag tot de leeftijd van 6 maanden mag hebben. Beter is om te proberen om wat minder te geven, bijvoorbeeld 5 keer 165 ml. Wanneer een baby te snel drinkt, is de verzadiging niet goed en lijkt het of ze na de fles nog honger heeft en kan ze ook eerder voor de volgende fles komen. Een goed drinktempo is 15 tot 20 minuten per flesje. Drinkt je dochtertje sneller dan kun je een kleinere speen gebruiken of de HA verdikken met johannesbroodpitmeel. Groetjes, Petra
hoi petra dank voor je reactie ze heeft al een 1-speen en drinkt een kleine 20min per keer. ik ga op zoek naar de johannesbroodpitmeel nogmaals bedankt groetjes
Hoi, Graag gedaan (namens mijn collega Petra). Wanneer je dochtertje al een goed drinktempo heeft, zorgt het indikken over het algemeen niet meer voor extra verzadiging. Dit is met name bij kindjes die te snel drinken. Groeten, Angelique