Wie weet wat het thema is van het concert Toppers 2009. Is er weer een bepaalde kleur qua kledingvoorschrift etc? Bedankt!
ik ga er dit jaar niet heen, vind die gordon steeds enger worden en vind het jammer dat gerard er niet meer in zit ..
Ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest maar sta ook niet meer zo te springen om erheen te gaan. Vind het niet zo leuk meer als in het begin. Heb niks tegen Jeroen maar ik vind gewoon de Toppers zijn Gordon, René en Gerard. Maar weer even ontopic: Naar wat ik zo zie zal het thema idd goud en bling bling zijn. Voor degenen die wel gaan: Veel plezier!
Dank je wel! Het is mijn eerste keer en ik zie het wel gebeuren. Ook niet helemaal mijn ding, maarja... bedrijfsfeestje.
Het is heel erg gezellig hoor! Ben 1 keer geweest en vond het erg leuk, maar 1x vond ik genoeg. Vind het nu ook niet echt de toppers meer, vind die jeroen maar niks. Niet dat ik gerard zo leuk vond...maar die 3 waren gewoon de toppers.
Bedankt voor jullie reacties! Tis voor mij ook de 1e keer, ben benieuwd! Zal alvast mn glitterpakje te voorschijn halen .
Ik ga vrijdag. Konden kaartjes krijgen van werk. In Business Class hihi! Dus we gaan het daar maar op zn kop zetten. Heel veel plezier! Heb jij al wat bling bling klaar hangen? x
Nee, ben er niet zo van. Maar één van de vrouwen heeft een verhuurbedrijfje en de opdracht ligt er al om een rek vol met spul mee te slepen. HANDIG!!
Gisteren naar de Toppers geweest en vond het erg leuk. De sfeer is echt fantastisch. René Froger met zijn zoons vond ik erg goed. En Lisa zong iedereen eruit, geweldig!