Ik heb net een zwangerschapstest gedaan. Ik kan heel vaag zien waar er een tweede streepje gaat komen ... wat wil dit zeggen? Zou het kunnen dat ik te vroeg heb getest? Bovendien heb ik nog de volgende klachten: erg moe, pijnlijke borsten, pijn in mijn onderbuik en lichte hoofdpijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen... Alvast bedankt!
oh, spannend! Ik zou over twee of drie dagen nog een test doen, misschien is het dan wat duidelijker! Kan je de test niet in je album zetten? Dan kunnen we allemaal even kijken! Succes!
Mijn digitaal toestel, doet het niet (het geheugenkaartje geeft een foutmelding). Maar dan nog zou het (denk ik) op foto niet echt zichtbaar zijn. Ben benieuwd Bedankt voor jouw berichtje. zibella x
ik had het ook maar durf een kleine proficiat te zegggen als het gepland is maar deed volgende dag nog een test en was beter te zien maar succes.
Spannend! Er komt geen streepje als er geen hcg in je zit! Dus het kan zeker en vast! Succes enlaat on siets weten .... wanneer belt ie?
Ik hoop het voor je... een tweede streep is goed, maar bij veel testen kun je zien waar de tweede streep zou moeten komen , maar is ie gewoon niet gekleurd dan zou die negatief zijn! t streepje moet wel roze/blauw zijn (afhankelijk welke test je hebt gebruikt natuurlijk) succes en we hopen op een positief belletje vanavond he..
De bloedtest is POSITIEF! Ik ben dus ZWANGER, ik besef het wel nog niet Bedankt allemaal voor jullie steun! zibella x x
De bloedtest is POSITIEF! Ik ben dus ZWANGER, ik besef het wel nog niet Bedankt voor jullie steun! zibella x x