Nou ik had vandaag dus 2 tests van clearblue gekocht. Tja eingelijk is het nog geen tijd om te testen maar ik wilde het toch proberen. Ik doe het pakje open en dacht al van huh? Hoort er al een streep te staan in het afleesvenster. Maar ja ik met me domme kop denk niet verder na doe wat ik moet doen en wacht op het resultaat. Ik schaam me dood! Waarom moet dit mij nu overkomen zeg. :
De CB heeft idd al een streep... en daar moet er horizontaal één doorheen komen om "zwanger" aan te geven (je krijgt dan dus een kruis). Wat was het resultaat?
nou bij de testen die ik heb gedaan van clearblue staat er als ik hem uit de verpakking haal geen streep hoor, die verschijnt pas als je de test doet. als je dit nog eens hebt moet je ermee teruggaan en een nieuwe vragen.
Er hoort idd geen streep te staan als je 'm uit de verpakking haalt...volgende keer effe teruggaan,die krengen zijn duur genoeg! http://www.clearblue.info/nl/SnippetPTRunofTest.cfm
Tja, er was geen resultaat. Er zit nog eentje in maar nu durf ik eingelijk niet meer. Die dikke streep is voorbedrukt dus zal wel een fabricagefout zijn ofzo. Ik ga zo even bellen me CB want net als wat Lucia zegt die dingen zijn duur genoeg. Ben benieuwd wat ze te melden hebben.
Ik heb gebeld met CB en ze konden me het volgende vertellen. Het is normaal als er een hele lichte horizontale streep staat. Zolang de teststrip wit is dan is de test te gebruiken. Als de strip reeds roze is dan is het natuurlijk niet meer goed. Ik kon niet meer vertellen of het nu wel of niet al roze was. Ik dacht het wel maar zeker weet ik het dus niet. Maar ze sturen me alsnog een nieuwe test toe dus daar ben ik wel blij mee. Dan weten we dat weer. Ik ga trouwens wel ff wachten met testen. Zo'n negatieve test is niet erg leuk zeg! En mijn vriend wilde samen met mij testen en toch ben ik het stiekem in mijn eentje gaan doen hahahaha Heb het trouwens wel verteld aan hem en hij kon er wel om lachen. Hij vroeg mij wel om het de volgende keer toch wel samen te doen. Dus zal ik nog maar een weekje wachten...zucht
hier ook al iemand met iets raars met CB ik had een digitale test gehaald haal hem uit de verpakking staat in het uitleesvenster een dikke zwarte streep hoort dit zo?
Ik heb laatst ook getest met CB digitaal, maar bij mij stond er geen dikke zwarte streep. Je klikt alles erin en dan moet er een symbooltje beginnen te knipperen. Staat volgens mij in de gebruiksaanwijzing. Zou ik ook even mee terug gaan. Succes