Hmm je kunt het natuurlijk ook eens overleggen met de peuterjuffies.. die hebben er vast ook wel vaker mee te maken gehad en die kunnen misschien ook wel een mening hebben over of het normaal is of niet ze hebben in ieder geval veel ervaring met peuters.. terwijl je zelf maar 1 peuter hebt om over te oordelen wat dat betreft (en ik zou de beslissing in ieder geval niet bij je familie leggen.. maar dat het ze opvalt is misschien wel een puntje.. en volgens mij was het jezelf ook wel opgevallen dat ze als een kauwgumpje aan je vast zit )
lastig en benauwend lijkt mij.. Ik heb net in het ziekenhuis gelegen ivm een operatie. en toen ik thuis was zat dochterlief ook aan mij vast, maar dat was (gelukkig) na een maandje weer over. Wat je zou kunnen doen is dat je regelmatig even alleen weggaat en met manlief afspreekt dat hij je ook NIET belt als het niet gaat. Hij als papa moet het ook kunnen oplossen.. Ga niet stiekem weg maar vertel waar je heen gaat en dat je weer terugkomt. En doe je zelf dan ook een lol doe iets leuks! Met een vriendin even shoppen oid.. Bouw de tijd dat je weggaat uit.. En pas als je thuis weg kunt kun je ook weer opa's, oma's enz bezoeken. Voor het huilen en gekrakeel met neefjes en nichtjes.. Nettekind probeert het ook wel luid jammerend. Ik zeg dan tegen haar "niet huilen meis, samen spelen!" en negeer het verder.. De truc is niet overal op in te gaan.. anders manipuleert ze je als ze wat groter is tot en met Ik denk trouwens niet dat het aanstellen is hoor.. dat is te kort door de bocht. Klinkt meer als angst en daar moet je denk ik wat mee doen