sinds vandaag als ik marinte haar flesje geef dan hapt ze niet meteen goed naar de speen zeg maar. ze zit er eerst een paar keer aan te likken zeg maar en dan hapt ze pas goed. ook zit ze ineens vanavond allemaal met haar tongetje naar binnen en naar buiten te gaan. wel heb ik vandaag nieuwe spenen gebruikt (dezelfde als altijd maar gewoon vervangen) ligt het daaran of is ze gewoon leip aan het doen? ze drinkt de flessen overiges wel goed op
Misschien nog geen honger genoeg waardoor ze eerst met de speen gaat spelen? Ze begint nu ook steeds meer te voelen/ontdekken enz. Zolang ze haar flessen goed leeg drinkt is het geen probleem
Een tip welke ik heel handig vond, was met de speen tegen het verhemelte aanstrijken, dan pakken ze de speen vaak wel. maar inderdaad de ontdekking dat je een lap vlees in je mond hebt die nog beweegt ook is natuurlijk erg leuk om te proberen
Haha..heel herkenbaar, net een koetje! Maar tegenwoordig doet ze het alleen nog maar aan het einde van de fles als ze echt niet meer hoeft. Dan duwt ze de speen met haar tong uit haar mondje.
Mijn zoontje doet vaak zijn tong tegen zijn gehemelte aan en dan krijg ik de speen er ook niet in. Soms is het zo erg dat ik met mijn vinger zijn tongetje naar beneden moet duwen en dan de speen er in moet doen. hahaha en dan maar boos worden omdat ik niet op schiet met de fles
Wacht maar tot ze dingetjes kunnen pakken...dan is dat lappie vlees NOG leuker. Kan je nml ook vast proberen te pakken Als je nu heel vaak je tong uit steekt als ze naar je kijkt. Gaat ze het terug doen