Wie gaan er net als wij vanaf juli 2010, voor een tweede? We hebben al een dochtertje van anderhalf. Hoop hier weer wat lotgenootjes te vinden
Hoi! Wij gaan het vanaf deze ronde proberen, mijn eisprong zal begin juli zijn... Ik moet wel lachen om je handtekening, toch al in juni begonnen? Ik kon ook echt niet meer wachten, maar het moest omdat ik een kuur had genomen waarna ik een maand niet zwanger mocht worden... Anders was ik ook zeker al begonnen Mijn dochtertje is net iets ouder dan die van jou, 21 maanden. Het lijkt me wel echt weer zo leuk, een kleintje.... Ik hoop heel erg dat ik net als de vorige keer snel zwanger ben, maar ja. Ik heb ook verhalen gelezen dat een tweede heel lang duurde. Geduld is niet bepaald mijn sterkste eigenschap... Succes!
Bij mij ook niet! Bne inmiddels naar het juni forum verhuist juni.... beginners spannend. Meer omdat ik in twijfel zat Mijn vruchtbare periode is dit weekend maar mijn NOD op 12 juli. Zou zeggen verhuis ook die kant op zitten al meer dames Nou zien je misschien wel verschijnen, hoop ook dat het niet al te lang duurt.