Wat vinden jullie? Is dit een onregelmatige cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eef92, 4 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Hallo meiden,

Ik ben vanaf 2015 van de pil af. Toen een aantal maanden rond de 34 dagen gezeten. Toen even aan de pil en toen weer gestopt met de pil (werk reden, was snel opgelost) en toen kwam er geen menstruatie meer. Bijna 90 dagen toen ik naar de huisarts ging.
    In overleg met gynaecoloog (telefonisch, ben er niet geweest) opgewekt d.m.v. 2 pillen 2 maanden lang. Sindsdien zie onderschrift.

Wat vinden jullie hier van? Moet ik hier wat mee of gewoon doorgaan met hoe het nu is en wachten tot we een jaar bezig zijn... wat ik niet hoop uiteraard:p
    Heb wel netjes elke maand een eisprong (temperatuur)

Ik wil niet voor niks bellen naar de huisarts, ik twijfel!

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Volstrekt normale cycli hoor. Niet te kort en niet te lang en dit wordt niet gezien als onregelmatig. Zeker als je weet dat je gewoon een eisprong hebt zie ik geen reden om nu naar de huisarts te gaan.

Hopelijk snel een cyclus van 9 maanden :D!

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik ben jaloers op jou cyclussen! Zien er prima uit toch? Zeker als je elke maand een eisprong hebt, is er echt geen probleem hoor en zegt de huisarts waarschijnlijk ook dat je moet afwachten.

4. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Bedankt voor jullie reacties !
    Ik dacht dat zelf ook eigenlijk wel, maar lees hier vrij veel nare berichten :(. Wou het toch even zeker weten

5. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Lijken me prima cyclussen. Ik zou ook niet weten wat de gynaecoloog hier mee zou moeten?

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Volgens mij zijn dit hele mooie cycli. En je hebt elke maand een eisprong, dus ik zou me nog geen zorgen maken. Geniet van elkaar en zo'n kleintje komt dan hopelijk snel op jullie pad.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie er niets raars aan, zou me geen zorgen maken. :)

8. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Mooie cyclussen hoor!
    Zie mijn onderschrift en zwanger.
    Bij de eerste ook cyclus tussen de 31 en 39 dagen en in ronde 9 zwanger.
    Ik heb wel ovulatietesten gebruikt om in ieder geval mijn eisprong te vinden, aangezien die altijd op een andere dag was.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Een cyclus word pas onregelmatig genoemd als hij langer is dan 37 dagen en in lengte verschilt met meer dan 2 weken.
    Jouw cyclus is keurig, geen zorgen om maken.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

En zelfs daar zijn de meningen qua artsen over verschillend
    Hier voor de eerste of 43 of 28 dg en dat viel niet onder onregelmatig

11. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Dat vind ik toch wel behoorlijk onregelmatig moonlight. Maar ja, als je elke ronde wel een eisprong hebt wat moet je er dan nog aan doen?

Met ovulatietesten kan je in ieder geval je eisprong vinden. Maar tsbik zou me geen zorgen maken hoor.

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha vond ik ook hoor :D , maar het ziekenhuis was het toen niet met me eens. Maar had wel elke x netjes een eisprong en redelijk snel zwanger

Maar goed dat is off topic

Van ts is in ieder geval netjes :D En je geeft aan dat je je eisprong vind bij temperaturen , dus dan heeft het gewoon de tijd nodig
    80 % is binnen 1 jaar zwanger onder normale omstandigheden

Hopelijk gauw een positieve test! :D

13. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ja als dat van jou niet ontregelmatig was dan weet ik het ook niet meer hoor :D maar fijn dat het je niet in de weg heeft gezeten met zwanger worden!

Deel Deze Pagina