Gisteren ben ik bij de gynacoloog geweest en daar is uit gekomen dat ik in elk geval niet zwanger ben, maar dat wist ik ook al wel, ze hebben kweekjes afgenomen om te kijken of ik een infectie heb of iets, ze kon wel zien met de echo dat me menstruatie er eindelijk aan zit te komen. over 2 weken heb ik een telefonisch consult over de uitslag. Dus ik moet nog even geduld hebben nadeel is wel het doet gigantisch zeer nog steeds.. dat is weer even een update van mijn kant Fijne dag allemaal!
Oh wat ontzettend jammer mariisska ... had het zo gehoopt voor je meid. Ma na je periode weer flink aan de klus meid en dan een knaller van een positieve test, daar ga ik voor. Hier nog steeds onzeker helaas.. . 1 licht positieve test gehad en daarna 2 negatieve testen. Geen bloeding of pijn gehad, moet aankomende zondag mijn periode weer krijgen en anders 30 augustus voor een echo.. .. bij mij kan het geen ontpillen zijn want gebruik al 3 jaar geen anticonseptie meer. En heb ik al 3 jaar een cyclus van 26 dagen waar ik mijn klokje op gelijk kan zetten. Ook is mijn vorige periode totaal niet geweest als normaal. Ook moet ik vaak naar toilet, ben ik erg misselijk en heb ik giga zuurbranden wat ik ooit eens heb gehad in de zwangerschap van dochterlief.. dis hier ook spannende tijden weer.. ..