ik heb even een vraagje ik heb fotos gemaakt met mijn smasung galaxy, maar krijg ze niet op mn computer heb het programma kies er al opstaan heb vanalles geprobeerd maar krijg het gewoon niet voor elkaar iemand enig idee?
helaas kan je niet helpen, heb hetzelfde probleem. Ook android uploaden lukt hier niet. Kies werkt voor geen meter bij mij
Heb het nog niet geprobeerd, maar if all else fails kun je ze natuurlijk ook mailen naar je pc! Kun je niet gewoon met windows explorer de bestanden op je telefoon bekijken? Foto's zitten meestal in een map die DCIM heet. De nieuwe android krijg ik er ook nog niet op trouwens Is die wel al vrij gegeven?
Ik zit nog op 2.1 en volgens mij is er inmiddels al 2.3. Maar 2.2 kreeg ik er dus niet op. Heb al 2x mail gestuurd naar samsung maar krijg geen reactie
echt vaag he ik vind het een super telefoon, maar dit vind ik dan wel weer jammer ga er wel een keer mee naar de winkel, die jongens zullen het ook wel weten(hoop ik)
Heb gister even geprobeerd met die foto's. Lukt mij ook niet via Kies, maar wel via explorer. Je moet dan gewoon naar mijn computer en dan de map openen van je telefoon. Is iets van I9000 oid. Daarna moet je de map DCIM kiezen en kun je je foto's kopieren.
Ik krijg ook geen foto's op de pc met mijn foon, maar ik ga nu eens proberen op de manier hoe jij het doet Rosao!
Hoe krijgen jullie trouwens die android 2.2 erop of iets dergelijks? Als ik in de market android 2.2 zoek, krijg ik allemaal apps van spelletjes tot ledverlichting aan toe...
Nee, dat kan niet via de market. Dat moet via Kies. Maar het werkt dus niet bij iedereen goed. Mijn vriend heeft het toen voor mij gedaan via Kies. Volgens mij rechtsonder kijken bij firmware updates. Heb nu geprobeerd om 2.3 erop te krijgen, maar dat lukt dus nog niet.
Ah oke, vandaar. Nou, kies heb ik eraf gegooit omdat het bij mijn weten niet werkt. Toch maar eens opnieuw proberen dan.
Klinkt allemaal erg ingewikkeld!! Ik krijg het toestel ( als het goed is) vandaag binnen, dus ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan met de foto's! Maar mailen leek mij ook een optie idd
rechtsonder staat ergens firmware update. Dat is 'm. Je moet dan eigenlijk gewoon doen wat er staat op je scherm nadat je firmware update hebt aangeklikt.
vind het wel een enorm minpunt dat zo een geweldig toestel geen flits heeft. Hij maakt echt waardeloze foto's