Ben ik zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aleeza, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aleeza

aleeza Nieuw lid

25 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

ik ben in 23 april begonnen met de pil, en ben begin juni ermee gestopt omdat ik er klachten van kreeg. toen ik was gestopt werd ik 2 dagen erna ongesteld. 29 mei t/m 18 juni hebben ik en mijn vriend geklust, behalve de dagen dat ik ongesteld was (mijn vriend woont in het buitenland en was voor 3 weken bij mij). Ik weet dat het heeeeel onwaarschijnlijk is, maar het gevoel dat ik zwanger ben begint op een een of andere manier steeds sterker te worden. Ik heb sinds een week heel erg last van mijn buik. Ik voel allerlei gekke plopjes en af en toe ook steken. Ben af en toe misselijk, maar heb niet gespuugd. Ben vorige week flauwgevallen. Voel me laatste tijd heel suf, moe. Ben ook naar de dokter geweest met mijn buikklachten, maar die vertelde dat er veel lucht in mijn buik (darmen) zit, vandaar de buikpijn.Ik heb ook last van witte afscheiding, nog nooit eerder gehad. Ook ben ik sinds 3 dagen winderig:$ heb al een test gedaan maar die gaf negatief aan. Het is toch onmogelijk dat ik ZO SNEL zwanger ben? Volgens mij moet mijn eisprong nog zelfs komen..........:( Wie kan mij helpen???:(

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hmm.. Alles kan natuurlijk.. Sommigen worden door de pil heen zwanger zelfs!
    Die klachtjes die je beschrijft zijn wel symptomen als je het mij vraagt.. Maar die negatieve test is wel lastig.. Ook sommigen testen pas heel laat..
    Ik heb die klachten die jij beschrijft ook, vandaag is mn nod maar vanmorgen nog negatief getest.. Heb sinds vanavond lichte buikpijntjes steeds.. Tja!
    Afwachten maar denk ik voor ons.. Ik duim wel voor je!!

Deel Deze Pagina